تعداد رای ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۰۵۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم
استاندار خراسان‌رضوی گفت: رئیس‌جمهوری با آرای حداکثری بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد و خدمت کند. مشارکت حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۸ تیر ۱۴۰۳، با حضور در استودیو انتخابات استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: برکت همه کار‌های ما بعد از توکل بر خدا، یاد شهداست. باید همه شهدا را در این نقطه حساس یاد کرده و از آن‌ها مدد طلب کنیم، مخصوصاً در این انتخابات که جای خالی شهید رئیسی را خیلی احساس می‌کنیم.

وی افزود: غمی بر دل‌های همه مردم ما حاکم است مخصوصاً بر دل‌های ما خراسانی‌ها و مشهدی‌ها که سال‌ها با ایشان مأنوس بوده و از وجود ایشان بهره‌مند بودیم. این انتخابات را در نبود ایشان برگزار می‌کنیم، اگرچه روح مقدس همه شهدا بر اعمال و رفتار ما حاکم است. ما همه تابع امامت و ولایت جامعه هستیم. همین چند لحظه قبل، مقام معظم رهبری فرمودند که این یک اقدام کاملاً خیر است و تردید در آن جایز نیست؛ بنابراین با توجه به اینکه این نظام یک نظام مردمی است و ما دشمنانی داریم، هرچه مردم بیشتر مشارکت داشته باشند، ظرفیت‌های معنوی و مادی بیشتر محقق می‌شود.

نظری بیان کرد: رئیس‌جمهوری با آرای حداکثری بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد و خدمت کند. مشارکت حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان است. از مردم دعوت می‌کنم در همین ساعات اول حضور پیدا کنند. برآورد می‌شود مردم به صورت گسترده از این انتخابات استقبال کنند، بنابراین از فشردگی در ساعات پایانی پرهیز شود و در ساعت اولیه و در طول روز آرای خود را به صندوق بریزند.

وی با بیان اینکه رأی کار خیر است که به‌برکت این تلاش خداوند هم برکات خود را نازل خواهد کرد، گفت: همه در استان، یک بار دیگر حماسه بیافرینیم تا استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار شود. ما یک بار دیگر این افتخار را داریم که در یک صحنه حساس خدمت‌گذار مردم و هم‌استانی‌های عزیز باشیم. اگرچه ما از همان ابتدای برنامه‌ریزی و شروع برنامه‌های انتخاباتی برای انتخاب رئیس‌جمهور برای دوره چهاردهم احساس غم سنگینی از فقدان شهید آیت‌الله رئیسی داشتیم، اما مطمئن بودیم روح مطهر همه شهدا ما را یاری و کمک خواهند کرد.

نظری ادامه داد: اگرچه مدت کوتاه بود و باید در ۵۰ روز کار را خاتمه می‌دادیم، به‌برکت خون شهدا در حداقل زمان، همه امکانات و زمینه‌ها فراهم شد که امروز مردم ما پای صندوق‌های رأی بیایند، آرای خود را به صندوق‌ها بریزند و رئیس‌جمهور را معین کنند. ما نیز صددرصد آمادگی داریم که بتوانیم انجام‌وظیفه کنیم و همه ظرفیت‌ها برای اخذ آرای مردم آماده است.

استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد: ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در سراسر استان و هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رأی در مشهد پیش‌بینی شده و آمادگی کامل وجود دارد که آرای مردم را اخذ کنند. از این تعداد شعبه، ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار بوده و ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و ۱۷۴۶ شعبه نیز روستایی است. ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه توزیع کردیم و همه اقدامات احتیاطی مد نظر است. در تمام صندوق‌ها عوامل اجرایی از ساعت ۶ صبح مستقر بودند تا در ساعت ۸ بتوانیم کار را شروع کنیم. در انتخابات مجلس ۶ درصد افزایش مشارکت را داشتیم.

وی در خصوص تامین امنیت شعب عنوان کرد: در موضوع امنیت در سطح استان سه بخش داریم. بخش اول امنیت عمومی بوده که مانند همیشه یا به صورت جاری، اما با حساسیت بیشتری انحام می‌شود و فراجا مسئولیت را به عهده دارد. بخش دوم امنیت مربوط به شعب اخذ رای بوده که به عهده فراجا است و تمام عوامل انتظامی در شعب مستقر هستند. بخش سوم امنیت مربوط به زیرساخت‌ها از جمله موضوع بسیار مهم ارتباطات است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->