سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا: هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۰۸۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا: هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست + فیلم
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: تا این لحظه و قبل از این نیز هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست؛ زیرا اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در منطقه داشتیم و داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیررضا آذریان امروز (۸ تیر ۱۴۰۳)، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حماسه بزرگ نیاز به یک مشارکت ملی دارد.

وی بیان کرد: اگر امروز بنده به عنوان سربازی که در این سرزمین خدمت می‌کنم، در خدمت شما هستم، می‌دانم حضور حداکثری مردم به ما که امنیت‌ساز کشور هستیم هم قدرت، هم قوت و هم نظام را در جایگاه بسیار بالای نظامی قرار می‌دهد. ملت بزرگ ایران در طول سال‌های گذشته نیز ثابت کردند که پای انقلاب بودند، هستند و خواهند بود.

آذریان افزود: اگر الان تصویر و صدای من به گوش مردم می‌رسد و کسانی هنوز مردد هستند، عرض می‌کنم که به احترام خون شهدا، به احترام خون شهدای خدمت، به احترام و مبارکی این روز و به احترام سربازان شما که در مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مرز‌های شرقی کشور برای شما امنیت ایجاد می‌کنند که این امنیت تاثیر بسیار زیادی در منطقه داشته و دارد، زمان را به ساعت‌های پایانی روز نرسانید، خیال خود را راحت کنید، پای صندوق‌های رأی بیایید و زودتر رأی خود را در صندوق بیندازید؛ همان‌طورکه مقام معظم رهبری اولین نفری بودند که رأی خود را به صندوق انداختند و فرمودند همه شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه امروز روز شادی و نشاط مردم بزرگ ایران اسلامی است، عنوان کرد: از روز‌های گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق آمادگی خود را با خانواده‌های خود اعلام کردند تا در ساعت‌های اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی بیایند. از چند صندوقی که بازدید کردیم، دیدیم که چه شور و هیجانی داشتند و با عشق و علاقه آمده بودند.

وی ادامه داد: الان چندین صندوق سیار انتخابات در مرز‌های شرقی کشور وجود دارد و هم نیروی زمینی ارتش و هم مرزبانان در حال رأی‌دادن هستند. آن‌ها نیز به مردم پیام دادند که در آمدن به پای صندوق‌های رأی اقدام کنند. امیدواریم رئیس‌جمهور آینده بتواند مدیر اجرایی خوبی برای نظام، رفع مشکلات و دفاع از نظام جمهوری در مجامع بین‌المللی همانند شهید رئیسی باشد که با شهامت و قدرت در سازمان ملل متحد قرآن و عکس شهید سلیمانی را به دست گرفتند.

آذریان خاطرنشان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و در اینجا با شهدا بیعت می‌کنیم و مردم نیز باید بیعت کنند. امنیت، اقتدار، صلابت و استقلال کشور را از شهدا داریم، پس سریع‌تر حاضر شوید و اجازه ندهید دشمن برای شما پیام بفرستد. امروز دشمن کار بسیار بزرگی را برعهده گرفته و احساسات جوانان را تحت تاثیر قرار داده، اما جوانان ما انقلابی هستند و جوانانی که دشمن روی آن‌ها حساب کرده، این افراد نیستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و هر لحظه به حضور مردم پای صندوق‌های رأی اضافه می‌شود. تا این لحظه و قبل از این نیز هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست؛ زیرا اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در منطقه داشتیم و داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->