ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم
سرخط خبرها

عربستان با برگزاری انتخابات ایران در این کشور موافقت کرد

  • کد خبر: ۲۳۶۱۰۷
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
عربستان با برگزاری انتخابات ایران در این کشور موافقت کرد
با موافقت عربستان، صندوق‌های رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در برخی هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی مستقر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منابع خبری می‌گویند که عربستان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع حجاج ایرانی موافقت کرده است.

به گفته برخی زائران حاضر در دو شهر مکه و مدینه، صندوق‌های رأی‌گیری به همراه ناظران انتخابات، در برخی هتل‌های محل استقرار آن‌ها در این دو شهر مستقر شده است.

ساعت آغاز رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در هتل‌های محل استقرار زائران ایرانی، ۱۳ به وقت محلی اعلام شده است و زائران با ارائه گذرنامه می‌توانند رأی بدهند.

سرکنسول ایران در جده پیش‌تر اطلاع داده بود ایرانی‌های ساکن در عربستان نیز می‌توانند با مراجعه به سفارت و کنسولگری ایران در جده و ریاض در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت داشته باشند.

نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت چندی پیش، درحالی که وزارت خارجه از هماهنگی‌ها با عربستان برای رأی‌گیری از حجاج خبر داده بود، از مخالفت دولت عربستان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع حجاج ایرانی اطلاع داد.

وزارت خارجه پس از آن اعلام کرد که با سفیر عربستان در ایران وارد رایزنی و مشورت شده است.

بنابر آخرین اعلام سازمان حج و زیارت، در حال حاضر نزدیک به ۶۰ هزار زائر ایرانی در عربستان حضور دارند که حدود ۱۰ هزار نفر آن‌ها در مدینه هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->