سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر)

  • کد خبر: ۲۳۶۲۶۱
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر)
وزیر کشور گفت: انتخابات با امنیت و سلامت کامل و با رقابت بسیار جدی و حضور ارزشمند مردم برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در وزارت کشور اظهار کرد: پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: یک بار دیگر در این چند ماه گذشته موفق شدیم همگی با هم، یک کار بزرگ دیگر را تحقق ببخشیم و این انتخابات ۴۰ روز پس از شهادت شهید رئیسی برگزار شد. این انتخابات با امنیت و سلامت کامل و با رقابت بسیار جدی و حضور ارزشمند مردم برگزار شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در اسرع وقت، آرا شمارش و نتایج اعلام شد. انتخابات سر وقت تعیین‌شده برگزار شد و شهادت شهید رئیسی خللی در روند اجرای انتخابات ایجاد نکرد.

وحیدی افزود: امیدواریم دو داوطلب باقی‌مانده و ستاد‌هایشان قانون را کاملاً رعایت کنند و شاهد رقابتی اخلاقی از سوی آن‌ها باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: از قبل احتمال دور دوم پیش بینی شده و تعرفه‌های مرحله دوم از قبل آماده شده و از طریق سفارتخانه‌ها به کشور‌های دیگر نیز ارسال شده و مشکلی نخواهیم داشت. بعید است انتخابات در کانادا برگزار شود؛ زیرا این کشور اجازه نداد انتخابات مرحله اول هم برگزار شود. البته وزارت خارجه رایزنی می‌کند ولی با توجه به شناختی که از آنها داریم، بعید است موافقت کنند. از سایر دولت‌هایی که بستر لازم برای انتخابات فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وحیدی خاطرنشان کرد: از فردا تبلیغات داوطلبان را خواهیم داشت و آنها تا چهارشنبه می‌توانند تبلیغات کنند، ولی پنجشنبه تبلیغات ممنوع است.

وزیر کشور در خصوص اقدام برخی ایرانیان خارج از کشور برای آزار رای دهندگان ایرانی، گفت: بسیار عمل زشتی بود که در برخی کشور‌ها رخ داد و پلیس آنها دخالت و آنها را دستگیر کرد. این ماهیت ضد انقلاب ایران را نشان می‌دهد که ندای آزادی خواهی می‌دهند ولی از رای دادن مردم می‌ترسند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->