بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود

  • کد خبر: ۲۳۶۴۱۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود
معاون رئیس جمهوری آمریکا از عملکرد جو بایدن در مناظره با دونالد ترامپ ابراز نارضایتی و از آن بعنوان بهترین ساعت او نبود" یاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کامالا هریس یکشنبه در سخنانی ترامپ را «تهدیدی علیه دموکراسی» خواند و افزود که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مخاطرات بیش از هر زمان دیگری است.

وی همچنین از سوابق دولت بایدن در زمینه‌های مختلف از جمله زنان، بدهی دانشجویان و خدمات بهداشت و درمان دفاع کرد.

بایدن و ترامپ روز جمعه اولین مناظره انتخاباتی خود را برگزار کردند. بایدن در این مناظره به لکنت افتاد، بیش از اندازه مکث می‌کرد و نتوانست در تمام طول مدت این مناظره به وضوح افکار خود را بیان کند.

در پایان این مناظره نیز دوربین تلویزیونی لحظه‌ای را شکار کرد که جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا به وی کمک کرد تا از پله‌ها پائین برود.

اکنون سیاستمداران و روزنامه‌نگاران آمریکایی این احتمال را مطرح می‌کنند که ممکن است دموکرات‌ها بایدن را کنار گذاشته و نامزد دیگری را جایگزین وی کنند، اما این موضوع در عمل بسیار دشوار خواهد بود چرا که بایدن در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها پیروز شده است.

به عقیده این سیاستمداران و روزنامه‌نگاران تنها در یک صورت دموکرات‌ها موفق به کنار گذاشتن بایدن خواهند شد که وی خودش از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا صرف نظر کرده و کنار برود، اما ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که بایدن هرگز تسلیم نخواهد شد و از ادامه رقابت کنار نخواهد کشید.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت نشان می‌دهد ۶۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی می‌گویند که بایدن پس از عملکردش در مناظره با ترامپ «به طور قطع» و یا «احتمالا» باید با نامزد دیگری در حزب دموکرات جایگزین شود.

شورای سردبیری نیویورک تایمز نیز در سرمقاله این نشریه آمریکایی در توصیه‌ای به رئیس جمهور آمریکا، نوشت: بهترین خدمتی که جو بایدن در حال حاضر می‌تواند برای مردم این کشور انجام دهد، انصراف از ادامه رقابت‌ها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->