سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«چمدان» در راه اروپا و آسیا

  • کد خبر: ۲۳۶۴۷۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
«چمدان» در راه اروپا و آسیا
فیلم کوتاه «چمدان» به جشنواره‌هایی در اسپانیا و ژاپن راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم کوتاه «چمدان» به کارگردانی هستی حسینی و نویسندگی و تهیه کنندگی مصطفا کوشکی به دهمین دوره جشنواره Tàrrega i Ponent-Galacticat در کشور اسپانیا و هفدهمین جشنواره Kanazawa در کشور ژاپن راه یافت. این فیلم محصول خانه مستقل تهران است.

جشنواره Galacticat که از ابتدا به عنوان ابتکاری برای بازیابی سینمای کلاسیک جهانی در ژانر علمی تخیلی آغاز شد از بیست و چهارم تا سی‌ام ژوئن (۱۵ خرداد تا ۱۰ تیر ماه) در شهر Lleida برگزار خواهد شد.

«چمدان» پس از اکران اروپایی خود در کانازاوا ژاپن به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره کانازاوا یکی از مهمترین رویداد‌های سینمایی در کشور ژاپن است که سالانه علاقه‌مندان به سینما را به دیدن فیلم‌های منتخب خود دعوت می‌کند. این جشنواره در تاریخ چهارم تا هشتم سپتامبر (۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

پخش بین الملل این اثر برعهده نشاط باقری و صدرا صباحی است.

در این فیلم صحرا اسدالهی، یعقوب صباحی، امیررضا جوکار، حمید عاشوری، سجاد باقری، محمدرضا رمضانی، حسن همتی، حیدر حیدری و ابراهیم محمدی نقش‌آفرینی کرده اند.

فهرست عوامل «چمدان» عبارتند از کارگردان: هستی حسینی، نویسنده و تهیه کننده: مصطفا کوشکی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: آرش برومند، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری، موسیقی: بهرنگ عباسپور، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، طراح گریم: امیر ترابی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر سجادی، سرورست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->