۴ نکته که قبل از مصرف دارو‌های روانپزشکی باید در نظر بگیرید مواد غذایی مفید که به گردش خون کمک می‌کند پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری روان‌شناسی مثبت‌گرا چیست؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز

  • کد خبر: ۲۳۶۵۴۸
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه‌شاندیز گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی، سه متهم‌به‌سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های برق با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغ‌ها و کابل‌های برق اداره برق شهرستان طرقبه‌شاندیز، پیگیری موضوع به منظور دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند و موفق شدند با استفاده از سرنخ‌های موجود، محل اختفای متهمان و نگهداری اموال مسروقه را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه، دو متهم مرد و یک متهم زن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی اقلام مسروقه را شامل ۲۰۰ متر کابل فشارقوی اداره برق، ۵ دستگاه کف‌کش، ۲ دستگاه پمپ آب، ۲۰ عدد موبایل، گاز، یخچال و تعدادی لوازم خانه و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با پلاک غیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه‌شاندیز خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->