موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد

  • کد خبر: ۲۳۶۵۸۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما تاکید کرد: مناظره‌های نامزد‌ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جدی‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صالح مفتاح در ویژه‌برنامه انتخاباتی «زمانه» گفت: اگر بخواهیم درباره مناظره‌ها دقیق‌تر شویم، تلاش ما این است که فرصت‌ها را کوتاه‌تر و سوالات را مستقیم‌تر کنیم تا مردم بتوانند مقایسه بهتری داشته باشند و در فرصتی کوتاه از نامزد‌ها بشنوند. 

وی افزود: در مناظرات قبلی ۶ نامزد باید توضیحاتی می‌دادند و بعد دوباره نوبت فرد می‌رسید، اما مخاطبان مباحث و موضوعات را فراموش می‌کردند، اما در مناظره‌های دونفره نامزد‌ها روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و درخصوص یک موضوع با هم صحبت می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند و امکان مقایسه‌ای دو نامزد فراهم می‌شود و مردم می‌فهمند هرکدام از این نامزد‌ها به چه سوالی، چه جوابی داده است.

محمد صالح مفتاح با بیان اینکه زمان مناظره‌های نامزد‌ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حداکثر دو ساعت خواهد بود، تصریح کرد: بخش پرسش و پاسخ نامزد‌ها حداکثر ۹۰ دقیقه خواهد بود و از نامزد‌ها ۱۰ سوال پرسیده می‌شود.

مفتاح افزود: ما از متن سخنرانی نامزد‌ها می‌خواهیم بگذریم و آنها صریح به سوالات پاسخ دهند. خیلی از نامزد‌ها در مناظره‌های قبلی به سوالات پاسخ نمی‌دادند و از آن عبور می‌کردند.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: در مناظره‌های دور دوم انتخابات، به خاطر رو در رو بودن نامزد‌ها وضعیت کاملا روشن و اگر کسی به سوالی پاسخ ندهد، خیلی واضح است.
وی تاکید کرد: ما نگاهمان این است که در مناظره‌ها وزن نامزد‌ها و ایده‌های آنها مشخص شود، اینکه هرکدام درعرصه‌های مختلف برای کشور چه ایده‌ای دارند.

اولین مناظره سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فردا دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. همچنین مناظره دوم این دونامزد روز سه‌شنبه ۱۲ تیر در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->