«موقعیت مهدی» در جشنواره فیلم کانازاوا ژاپن انتصاب رئیس انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان پردیس سینمایی ملل مشهد با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور افتتاح می‌شود+ جزئیات عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد گروه موسیقی «ستاره قطبی» ویژه بانوان روی صحنه می‌رود + جزئیات فصل جدید «خاطره بازی با آقا جواد» با جواد خیابانی + زمان پخش انصراف «ریدلی اسکات» از ساخت فیلم جدیدش اثر مشترک همایون شجریان و سامی یوسف منتشر شد + صوت رقابت ۱۹ فیلم سینمایی در جشنواره فیلم «کوثر» دانلود آهنگ جدید همایون شجریان و سامی یوسف به نام «هستی» + متن این روز‌ها بر «گلی ترقی» چه می‌گذرد؟ | سرنوشت تلخ رمان‌نویس ایرانی تمرین دموکراسی در آبودان توضیح علیرضا قربانی در خصوص حواشی برگزاری کنسرت در تخت جمشید صحنه‌هایی از یک جدایی | «در انتهای شب»، سریال خوش ساخت آیدا پناهنده تولید آثار هنری دفاع مقدسی نیازمند نظارت است مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های ایران تمدید شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از گهواره تا گور، با فیلسوفان | بررسی تفصیلی کتاب «سقراط اکسپرس» نوشته اریک وینر آیا پخش تبلیغ وسط سریال، قانونی است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زمان پخش و تکرار «حسینیه معلی» در محرم ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۶۶۷۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
زمان پخش و تکرار «حسینیه معلی» در محرم ۱۴۰۳
سری جدید برنامه «حسینیه معلی» از ۱۶ تیرماه، شب اول محرم، به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه‌برنامه «حسینیه معلی» که با تغییراتی در فصل جدید همراه است، از ابتدای ایام محرم ۱۶ تیرماه در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

برنامه «حسینیه معلی» هرشب ساعت ۲۲:۲٠ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. همچنین این برنامه ساعت ۱ بامداد و ۱۷:۰۰ از شبکه قرآن بازپخش خواهد شد.

در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را بر عهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده این برنامه است. همچنین با تغییراتی که در میز ذاکران و مداحان اتفاق افتاده، محمدرضا طاهری در سری جدید حاضر خواهد شد.

سیدرضا نریمانی و نزار قطری هم از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندگار شدند و مهدی رسولی بعد از یک فصل غیبت دوباره به این برنامه برگشت. حجت‌الاسلام مصطفی کرمی هم بعد از یک تجربه حضور در «حسینیه معلی» یک بار دیگر در ایام محرم کنار دیگر مداحان میز ذاکران حضور پیدا می‌کند.

این برنامه همچنین تغییراتی در دکور داشته است و کمی با فصل قبل متفاوت‌تر خواهد بود.

«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئات مذهبی کشور و با هدف ترویج فرهنگ روضه‌خوانی، نوحه‌خوانی و هیات‌داری روی آنتن شبکه سه سیما رفت. تاکنون چهار فصل از این برنامه روی آنتن رفته و در فصل چهارم «حسینیه معلی» سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->