جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس شجاعیان در انتظار تایید نکونام علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک دبیر: این‌طور نیست که بگویند بفرمایید حسن‌آقا مدال طلا! احسان حدادی؛ رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس معاون حقوقی سابق پرسپولیس: الحاقیه قرارداد را نوشتیم تا بیرانوند گچ دستش را باز کند! تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴ | نبرد همسایه‌های نه چندان مدعی! هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس

  • کد خبر: ۲۳۶۷۴۳
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس
روزنامه اسپانیای مارکا، در گزارشی به پیشنهاد‌های امیر عابدزاده پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر عابدزاده با چند پیشنهاد اروپایی و یک پیشنهاد مهم از داخل کشور روبرو شده است. گلر تیم ملی کشورمان در جام جهانی گذشته که این روز‌ها بعنوان اولین گزینه جانشینی بیرانوند از او نام برده می‌شود، از چند تیم مختلف اروپایی پیشنهاد دارد و باتوجه به سن و سالش به نظر می‌رسد، این فصل هم قید حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را می‌زند و در قاره سبز فعالیت خواهد کرد.

عابدزاده که به نوعی بین المللی‌ترین گلر ایرانی هم محسوب می‌شود فوتبالش را در پرسپولیس شروع کرد. بعد از آن این گلر جوان در سن ۱۵ سالگی به انگلستان منتقل شد و مدتی عضو تیم برنتفورد بود، بعد از آن در سال ۲۰۰۹ به آکادمی باشگاه تاتنهام پیوستو پس از آن به تیم لندن تایگر رفت. امیر عابدزاده در سال ۲۰۱۱ به کشور آمریکا و تیم لس‌آنجلس بلوز رفت و مدتی نیز در تیم لس آنجلس بلوز بازی کرد. پس از آن بود که این گلر دوباره به پرسپولیس برگشت و بعد از چند فصل حضور در تمرینات این تیم برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد راهی راه آهن تهران شد. بعد از یک فصل حضور در راه آهن این گلر لژیونر شد و فوتبالش را در کشور‌های پرتغال و اسپانیا دنبال کرد.

مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس

در همین خصوص سایت معتبر مارکا در گزارشی عنوان کرد: چندین باشگاه از دسته دوم اسپانیا به دنبال جذب دروازه‌بان ایرانی، امیر عابدزاده، هستند. این دروازه‌بان که سابقه بازی در تیم پونفرادینا را دارد، ممکن است به اسپانیا بازگردد و اکنون در رادار تیم‌های میراندس، الدنسه و آلباسته قرار دارد.

امیر تنها از دسته دوم اسپانیا پیشنهاد ندارد. او همچنین مورد توجه باشگاه استوریل از دسته اول پرتغال قرار دارد و پیشنهادی برای تمدید قرارداد با ماریتیمو نیز دریافت کرده است، تیمی که او در فصل جاری ۱۷ بازی برای آن انجام داده و در ۹ بازی موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود شده است.

علاوه بر این، امیر عابدزاده پیشنهاداتی از عربستان سعودی و یک پیشنهاد مالی قابل توجه از ایران دارد. با این حال، منابع نزدیک به دروازه‌بان اعلام کرده‌اند که او ترجیح می‌دهد قبل از اتخاذ هر تصمیمی در مورد آینده‌اش، به اروپا، و به‌ویژه اسپانیا، فکر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->