شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! چشمی به مدیران استقلال: اول تسویه بعد قرارداد عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم

  • کد خبر: ۲۳۶۷۹۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم
ستاره قطری سرخ‌پوشان پایتخت نسبت به شایعات اخیر در خصوص انتقالش به الوکره، واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس و عملکرد خوبی که در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان داشت، مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته و حتی گفته شد با الوکره به توافق نهایی رسیده، اما این بازیکن چنین شایعاتی را رد می‌کند.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که الوکره خواهد به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن است و پیشنهاد خود را برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن ارائه داده ولی مورد قبول سرخ‌پوشان قرار نگرفته، اما مدافع چپ قطری نیز به هموطنان خود خبر داده حضورش در تیم جدید صحت ندارد.

عبدالعزیز محمد، خبرنگار سرشناس و قدیمی قطر در یک توئیت نسبت به موضوع انتقال عبدالکریم حسن از پرسپولیس به الوکره پرداخته و تقریبا به این موضوع پایان داده است.

در توئیت این خبرنگار قطری عنوان شده: «منابع رسانه‌ای اخیرا انتقال عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره تایید کردند، اما پس از اینکه با این ستاره تماس گرفتیم، او کذب بودن خبر را اعلام نمود و تاکید داشت در باشگاه خود در ایران (پرسپولیس) می‌ماند. او (عبدالکریم حسن) گفت که نمی‌داند رسانه‌ها این خبر را از کجا آورده و موجب شرمندگی من و ایجاد مشکل برای باشگاهم شده است. من هم در پایان به او گفتم که رفتنت از لیگ ما (ستارگان) ضایعه بزرگی برای فوتبال قطر است و ان‌شاالله هر جا هستی، موفق باشی.»

عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->