کلاهبرداری ۵ میلیاردی در سایت فروش کالا‌های دست دوم پدیده زباله گردی ناقض کرامت انسانی است ایمنی آپارتمان‌ها و ضرورت تغییر در قانون تملک‌ آن‌ها هشدار مهم؛ این خودرو‌ها ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند نجات ۱۰ شهروند از میان دود آتش‌سوزی در تهران|سه آتش‌نشان مصدوم شدند دستگیری سرگرد قلابی با اخاذی ۷۰۰ میلیونی برخورد خودرو پارس و آریسان در بلوار ناصری مشهد حادثه آفرید + تصاویر (۱۱ تیر ۱۴۰۳) فرار نافرجام دختر و پسر عاشق + جزییات دستگیری واریز مرحه چهارم وام بازنشستگان فولاد آغاز شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی برای اجرای سریع متناسب‌سازی حقوق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان؛ گام بلند دولت سیزدهم که به بار نشست حریق منزل مسکونی در شهرک عسگریه مشهد با یک مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در جاده مشهد- تربت حیدریه با هشت مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) ۴ نکته که قبل از مصرف دارو‌های روانپزشکی باید در نظر بگیرید مواد غذایی مفید که به گردش خون کمک می‌کند پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی برای اجرای سریع متناسب‌سازی حقوق

  • کد خبر: ۲۳۶۸۳۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی برای اجرای سریع متناسب‌سازی حقوق
یک بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از تأخیر در اجرای متناسب‌سازیِ حقوق و ارجاع اجرای این قانون به تأمین منابع ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی به نمایندگی از سایر بازنشستگان از تأخیر در اجرای متناسب‌سازیِ حقوق و ارجاع اجرای این قانون به تأمین منابع ابراز نگرانی کرد و گفت: منابع همسان‌سازیِ بازنشستگانِ صندوق‌های دیگر را از محل افزایش یک درصد ارزش افزوده تعیین کرده‌اند، اما هنوز برای بازنشستگان تأمین اجتماعی تصمیمی نگرفته‌اند. 

این بازنشسته افزود: مالیات بر ارزش افزوده از جیبِ مردم پرداخت می‌شود و دولت برای همسان‌سازیِ حقوق بازنشستگان خود از آن استفاده می‌کند. صندوق تأمین اجتماعی متعلق به ماست و منابع و دارایی‌های آن از دسترنج ما حاصل شده، اما دولت‌ها با سیاست‌های غلطِ خود و دست‌اندازیِ دائم به منابع این سازمان، کار را به جایی رسانده‌اند که صندوق تأمین اجتماعی از تأمین منابع متناسب‌سازی برای بازنشستگان ناتوان است. 

وی گفت: حقوق ما بسیار ناچیز است و اجرای متناسب‌سازی کمترین کاری است که می‌توانند برای ما انجام دهند. تأخیر در اجرای قانون و پرداختِ مابه‌التفاوتِ متناسب‌سازی تنها ارزشِ حداقل افزایشی که قرار است به ما برسد را کاهش می‌دهد. 

این بازنشسته افزود: هزینه‌های سنگین درمان در کنار عدم حمایت کافیِ بیمه‌های مادر و تکمیلی مشکلات بازنشستگان را در دوره‌ی میانسالی افزایش داده است. به طوریکه بسیاری از بازنشستگان از مراجعه برای درمان تا زمانی که مجبور نشوند، خودداری می‌کنند. 

به گفته‌ی وی، بازنشستگان از صندوقی که سال‌ها سهم بیمه به آن پرداخت کرده‌اند، حمایتی ندیده‌اند و مجبور شده‌اند در سن بازنشستگی برای تامین هزینه‌های خانواده به شغل دوم روی بیاورند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->