معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد + فیلم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سردار حاجی‌زاده: آرزومند رسیدن فرصت عملیات «وعده صادق ۲» هستیم اجتماع بزرگ سفيران انقلاب در مشهد برگزار شد+ فیلم ادعای نتانیاهو: به نابوی توان نظامی حماس نزدیک شده‌ایم حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه‌های نظامی صهیونیستی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) دیوان عالی آمریکا به ترامپ مصونیت مطلق اعطا نکرد آتش‌سوزی گسترده در شهرک صهیونیست‌نشین «یتسهار» اوباما امیدی به پیروزی بایدن در انتخابات ندارد پزشکیان: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه نداده‌ام پخش زنده اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سفیر پاکستان برای خرید انبه پاکستانی به خیابان‌های تهران رفت + عکس ناکامی بایدن به ضرر ترامپ تمام شد توضیحات معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره پرونده کرسنت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۳۶۸۸۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ۲ شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌های مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک البیاضه، رزمندگان مقاومت اسلامی روز دوشنبه یکم جولای ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی را در شهرک گرانوت هجلیل که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌های مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک بلیدا، رزمندگان مقاومت اسلامی روز دوشنبه یکم جولای ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی را در شهرک کفرگلعادی که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حملات متجاوزانه خود به جنوب لبنان ادامه می‌دهد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «جویا» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کمی پیش‌تر نیز خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->