تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟ مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟ برنامه جدید ایران خودرو برای پژو | محصول محبوب در بازار نایاب شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) جدیدترین مدل تویوتا در راه ایران | متقاضیان خودرو‌های وارداتی سورپرایز شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بهترین کولر گازی برای شهر تهران

  • کد خبر: ۲۳۶۹۴۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
بهترین کولر گازی برای شهر تهران
اگر در تهران زندگی می‌کنید، باید در خرید کولر گازی به چند نکته توجه کنید.

گزارش آگهی

اگر در تهران زندگی می‌کنید، باید در خرید کولر گازی به چند نکته توجه کنید؛ اول باید بدانید که چه نوع کمپرسوری برای این موقعیت جغرافیایی بهتر است. کولر گازی الان به دو دسته سرمایشی و گرمایشی وارد بازار شده است. انتخاب بهترین کولر گازی کاری بسیار سخت است و برای انتخاب بهترین کولر گازی باید به ویژگی‌های آن توجه کرد.

بهترین کولر گازی برای تهران

ابتدا باید بدانیم که آب‌وهوای تهران چگونه است؟ معتدل است یا مرطوب؟ در جواب باید گفت، تهران برخلاف برخی استان‌ها، تابستان آن‌چنان گرمی ندارد.

برای خریدن بهترین کولر گازی، باید به چند نکته توجه کنید: مساحت منزل یا محل کار، میزان مصرف انرژی، کیفیت ساخت و معروف‌ترین برند و داشتن ضمانت‌نامه.

آشنایی با اجزای کولر گازی

کولر از چند قطعه اصلی ساخته شده است: ۱.کمپرسور ۲. کندانسور ۳. ترموستات ۴. اواپراتور ۵. فن‌یونیت.

هر کولر گازی از ۳ نوع کمپرسور ساخته شده است:

۱. روتاری: این نوع، به "موشکی" شناخته شده است که معمولاً برای آب‌وهوای معتدل استفاده می‌شود.

۲. پیستونی: این نوع، برای آب‌وهوای گرم‌و‌خشک استفاده می‌شود.

۳. اسکرول: این نوع یکی از بهترین و معروف‌ترین کمپرسور‌ها بوده که مثل روتاری کم‌خرج و مثل پیستونی باکیفیت است.

کندانسور یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کولر گازی خنک‌کردن کولر گازی است تا هوای گرم تولید نکند و خنک‌کردن کمپرسور و خنک‌سازی کمپرسور انجام می‌دهد.

فن خنک کننده

فن خنک کننده اون هم بخشی از کولر گازی است که نقش مهمی دارد فن خنک کننده یک پروانه است که می‌چرخد و به کندانسور کمک می‌کند تا کمپرسور را خنک کنند تا هوای گرم تولید نکنند در محیط وجود دارد را با استفاده از لوله‌های مسی بگیرد و محیط را خنک سازد.

بهترین کمپرسور برای تهران

کمپرسور یکی از عوامل اصلی کولر گازی است که بهترین کمپرسور کولر گازی برای اب و هوای تهران کمپرسوری مثل روتاری در انجا جواب می‌دهد کمپرسور روتاری یکی از بهترین کمپرسور‌ها است که هم کم خرج وهم کارایی خوبی دارد پس بهترین کمپرسور برای اب و هوای تهران کمپرسور روتاری است.

خرید انواع کولر گازی با توجه به شرایط اب و هوایی

اول باید ببینم اون کولر گازی که شما انتخاب کردی باید ببین کمپرسور یا کندانسور مختص چه اب و هوایی ساخته شده است یا کمپرسور در ان اب و هوا می‌تواند کار کند چندتا از نوع کمپرسور و مدل ان‌ها را توضیح کوتاهی داده ایم باتوجه به اب و هوایی منطقه خودتان باید انتخاب کنید.
• مدل T۱. این مدل برای اب و هوای معتدل کاربرد دارد.
• مدل T۲. این مدل برای اب و هوای سرد سیر کاربرد دارد
• مدل T۳. این مدل برای اب و هوای گرم سیر کاربرد دارد.

قابلیت تصویه هوا در کولر گازی

قابلیت تصفیه هوا قابلیت خوبی است که چند مدتی است از ان استفاده می‌کنند تصفیه هوا یک طوری است که روی پنل داخلی قرار می‌گیرد که وقتی هوای کثیف وارد پنل بشه همون جا تصفیه می‌کند که به چند مرحله رد می‌شود ۱. هوا را تصفیه می‌کند ۲. از فیلتر ویتامین C می‌گذرد وبعد دوباره وارد فیلتری با ویتامین B عبور می‌کند و هوای پاک و سالمی تحویل ما می‌دهد و یک نکته وقتی فیلتر کثیف می‌شود می‌توانی ان را شستشو دهید.

برق مصرفی در کولر گازی

مصرف انرژی کولر گازی یکی از نکته مهمی است که باید به ان توجه کرد که الان کولر‌هایی وارد بازار‌های خاورمیانه شده است که کولر گازی‌هایی باظرفیت ۱۲۰۰۰-۱۸۰۰۰-۲۴۰۰۰-۳۰۰۰۰-۳۶۰۰۰=با این ظرفیت‌ها کم مصرف تک فاز وارد می‌شوند و داخل بازار می‌هستند و باظرفیت‌های ۴۸۰۰۰-۶۰۰۰۰=که به صور ت سه فاز داخل بازار هستند باید به این چند تا نکته توجه کرد.

ویژگی‌های کولر گازی

ویژگی کولر گازی باید قشنگ درباره ان تحقیق کنیم کولر گازی زیر لیسانس چه کشوری هستش یا از چه متریالی ساخته شده است در چه کشوری مونتاژشده است باید حتما به این نکات توجه کرد این هم بخشی از ویژگی‌های یک کولر گازی است.

انتخاب بهترین کولر گازی برای تهران

یک نکته دیگه که باید به ان توجه کرد این است که همیشه قیمت بالا نشان دهنده باکیفیت و تکنولوژی امروزی نیست بعضی وقت‌ها جنس قیمت مناسب بهتر از قیمت بالا بهتر است است پس زود قضاوت نکنیم. به طور کلی کولر‌های گازی دارای ظرفیت و انواع متعددی هستند و زمانی که به بازار برای خرید کولر گازی می‌رود تنوع بسیار زیاد ان ممکن است شما را تا حدی سردرگم نماید؛ بنابراین برگزیدن بهترین نوع کولر گازی با توجه به گستردگی مدل‌های موجود در بازار کار دشواری به نظر می‌اید، اما هنگامی که خصوصیات بهترین کولر گازی برای تهران را مد نظر قرار می‌دهید تا حدودی می‌توانید یک انتخاب راحت و صحیح داشته باشید.

انتخاب کولر گازی براساس اینورتر بودن و یا غیر اینورتر بودن در تهران

الان داخل بازار دونوع کولر گازی وجود دارد یکی از ان کولر گازی بدون اینورتر کولر گازی اینورتر دار و کولر گازی بدون اینورتر داخل بازار است که بیشتر مردم به اسم پر مصرف می‌شناسند که کولر گازی بدون اینورتر بزای مناطق اهواز مناطق گرم وحاره ان‌ها را بر می‌دارند و کولر گازی اینورتردار مناطقی مثل تهران و کردستان. بر میدارند کولر گازی اینورتر دار دو نوع هستند یک اینورتردار بوردی و کولر گازی اینورتر دار خازنی ک کولر گازی اینورتر دار بوردی ور نوسانات برق بورد مشکل پیدا میکند و در اب هوای شمال رطوبت پیدا می‌کند و میسوزد، اما بر خلاف کولر گازی اینورتر بوردی کولر گازی اینورتر خازنی در نوسانات برق هیچ مشکلی پیدا نمی‌کند و در اب و هوای شمال هم هیچ مشکلی پیدا نمی‌کند.

بهترین کولر گازی برای تهران

۵ تا از بهترین برند یا مارک‌های کولر گازی مناسب تهران

در بازار ایران برند‌های زیادی وجود دارد و وارد میشود که ما باید حواس خودمون را جمع کنیم تا بهترین کولر گازی برداریم الان من ۵ تا از بهترین کولر گازی‌های داخل بازار اوردم.

۱. کولر گازی گری

کولر گازی گری یکی از معروف‌ترین برند‌های تمام جهان است که زیر لیسانس امریکا و مونتاژ چین ساخته شده است.

۲. کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایوولی یکی از باکیفیت‌ترین کولر گازی‌های داخل بازار است که زیر لیسانس ایتالیا و مونتاژ چین است.

۳. کولر گازی اوجنرال 

کولر گازی اوجنرال یکی از بهترین برند‌های داخل بازار است که یکی از قدیمی‌ترین شرکت کولر گازی است که قطعات ژاپن مونتاژ تایلند است.

۴. کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ یکی از پر طرفدار‌ترین اسپلیت هاست که با کیفیت بالا شناخته شده است. این کولر گازی در مناطق با گرمای بسیار زیاد هم قابل استفاده هست و قیمت مناسبی هم دارد. قیمت کولر گازی سامسونگ هم باعث شده است خرید این کولر گازی ارزش دوچندانی داشته باشد.

۵. کولر گازی الجی

کولر گازی الجی یکی از با کیفیت و پر طرفدار‌ترین جهان است که قطعات کره مونتاژ تایلند است.

نتیجه نهایی

تهران به عنوان یک کلانشهر تعداد درخواست کولر گازی بسیار زیاد هست و همچنین به دلیل نوع آب و هوایی که دارد و همچنین مصرف برقی که از حد مجاز بیشتر استفاده می‌شود باید کولر گازی یا اسپلیت به صورت هوشمندانه خرید و تهیه شود برای خرید کولر گازی می‌توانید به سایت ونداد کولر مراجعه کنید و اسپلیت ونداد را مشاهده کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۴۴۳۴۰۴۴۶ تماس بگیرید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->