پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند

  • کد خبر: ۲۳۶۹۹۳
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند
باشگاه استقلال بعد از اینکه با سلمانی برای تداوم همکاری به توافق رسید، با میلاد زکی‌پور، بازیکن چپ‌پای تیم سپاهان، هم توافقات نهایی را برای حضور در این باشگاه انجام داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر بیشتر اخبار استقلال حول محور بازیکنان چپ‌پا بوده است. حجم بیشتری از این اخبار اختصاص داشته به وضعیت ابوالفضل جلالی که اخیراً با استقلال قرارداد بسته، اما همچنان شنیده می‌شود که او باید برای گذراندن دوران سربازی استقلال را به سمت تیم ملوان ترک کند.

درعین حال مسئولان باشگاه استقلال توافقاتی هم با سلمانی داشته‌اند؛ بازیکنی که ابتدا قرار بود از لیست استقلال کنار گذاشته شود، اما به دلیل شرایط نامعلوم جلالی مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند با این بازیکن نیز توافق کنند.

اما به تازگی نیز باشگاه استقلال با یک چپ پای دیگر هم به توافقاتی دست یافته و قرار است این بازیکن نیز قرارداد خود را به طور رسمی با باشگاه استقلال به امضا برساند.

اخیراً میلاد زکی‌پور توافقاتی با مسئولان باشگاه استقلال داشته و قرار شده برای دو فصل در ترکیب استقلال بازی کند. زکی‌پور قبلا نیز برای استقلال به میدان می‌رفت، اما به دلیل برخی انتقادات ناچار به ترک این باشگاه شد، اما عملکرد مطلوب این بازیکن در استقلال و احتمال جدایی جلالی در روز‌های آتی موجب شد باشگاه استقلال بار دیگر در راستای بازگشت میلاد زکی‌پور اقداماتی انجام دهد.

اگر زکی‌پور هم با استقلال قرارداد امضاء کند تعداد بازیکنان چپ پای سرشناس استقلال به عدد ۳ می‌رسد، اما چنانچه جلالی از استقلال به سمت ملوان برود، درنهایت استقلال دو بازیکن چپ پا در ترکیب فصل آینده خود خواهد داشت و از این منظر ترافیکی ایجاد نخواهد شد و استقلال با همین دو بازیکن وارد لیگ بیست و چهارم خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->