قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۷۶۶۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۱۱ نفر از فعالان یک شرکت بزرگ هرمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود، از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در محدوده بولوار احمدآباد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، ۱۱ سرشاخه این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل، تعدادی جزوات آموزشی و لیست آموزش‌های لازم در رابطه با شرکت هرمی را کشف کردند.

سرهنگ چراغ با بیان اینکه فعالیت این‌گونه شرکت‌ها هیچ وجهه قانونی ندارد، گفت: شایع‌ترین شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالاست.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این‌گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->