رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف
سرخط خبرها

توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!

  • کد خبر: ۲۳۷۷۳۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا درحالیکه حجم انتقادها از عملکرد رئیس جمهوری فعلی آمریکا در مبارزات انتخاباتی بالا گرفته، گفت که جو بایدن انتفادها را نادیده بگیرد و به رقابت ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری خواهان در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا به دنبال انتقاد از عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در مناظرات، اعلام کرد: بایدن باید منتقدان خود را نادیده گرفته و محکم و قوی به رقابت خود ادامه دهد.

وی در این اظهارات که با چاشنی طعنه به رئیس جمهور کهنسال آمریکا همراه بود، افزود: وی باید زیرک باشد به همان اندازه‌ای که در جریان مناظره بود.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که در معرض انتقادات شدید دموکرات‌ها در خصوص ناتوانی جسمی و ذهنی برای ادامه رقابت‌ها قرار گرفته است، در مراسمی مقابل کاخ سفید گفت که قصد کناره‌گیری ندارد.

او طی سخنرانی در مراسم سالروز استقلال آمریکا در مقابل کاخ سفید گفت: «من یک اینچ هم از موضع خود در رقابت‌های ریاست جمهوری کوتاه نمی‌آیم و تنها چیزی که نیاز دارم خواب و استراحت بیشتر است».

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود درخواست‌ها برای کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری، تأکید کرد که به مبارزه ادامه می‌دهد و در پاسخ به یکی از حامیان وی که از او خواست تا انتها ادامه دهد، گفت: «قرار نیست جایی بروم، هیچ جا نخواهم رفت».

علاوه بر این جو بایدن در یک گردهمایی انتخاباتی در ویرجینیا، عملکرد ضعیف خود در مناظرات انتخاباتی در مقابل دونالد ترامپ را ناشی از کمبود خواب دانست.

بایدن اعلام کرد که واقعیت این است که من در این مناظرات خیلی هوشیار نبودم. من در یک دوره زمانی به نقاط مختلفی سفر کردم و به حرف کارمندانم گوش نکردم به طوری که بعد از بازگشت نزدیک بود روی صحنه خوابم ببرد.

وی همچنین روز چهارشنبه در گفتگو با اعضای کارزار انتخاباتی خود با تأکید بر این که به حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد، گفت: «من نامزد حزب دموکرات هستم. هیچکس من را بیرون نمی‌کند.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->