تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

بیرو بدون تیم به خاطر پول!

  • کد خبر: ۲۳۷۸۵۶
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
بیرو بدون تیم به خاطر پول!
مدیران باشگاه تراکتور با رقم پیشنهادی جدید علیرضا بیرانوند مخالفت کرده‌اند و ظاهراً اختلاف مالی طرفین بسیار زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرده بود، هفته گذشته با پاسخ قطعی و منفی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم مواجه شد تا بار دیگر با تراکتور پای میز مذاکره بنشیند.

بیرانوند که از مدت‌ها پیش با مدیران باشگاه تراکتور به توافقات اولیه رسیده بود و حتی گفته شد مبلغ توافق او با باشگاه تبریزی حدود ۶۰ میلیارد تومان است، در جدیدترین صحبت خود با این باشگاه بر سر مبلغ قرارداد به اختلاف خورده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه تراکتور از رفتار‌های چند وقت اخیر بیرانوند و مذاکره دوباره او با پرسپولیس دلخور هستند و معتقدند این بازیکن هنوز نتوانسته تصمیم نهایی خود را بگیرد و پای قول و قرار خود با آنها نبوده است.

مدیران باشگاه تراکتور با رقم پیشنهادی جدید علیرضا بیرانوند مخالفت کرده‌اند و ظاهراً اختلاف مالی طرفین بسیار زیاد است. با این شرایط باید دید چه سرنوشتی در انتظار بیرانوند است و آیا این بازیکن راهی تبریز خواهد شد یا تصمیم دیگری می‌گیرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->