کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد
سرخط خبرها

ادعای درویش درباره مذاکره با رضاییان| قرارداد دارد قانونی نیست!

  • کد خبر: ۲۳۷۸۷۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
ادعای درویش درباره مذاکره با رضاییان| قرارداد دارد قانونی نیست!
درحالی که رامین رضاییان بند جدایی از سپاهان دارد و مشغول مذاکره با تیم‌های خارجی است، اما مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده این بازیکن قرارداد دارد و به همین دلیل با او مذاکره نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جذب رامین رضاییان از نگاه هواداران پرسپولیس اقدامی مهم است. مدیران باشگاه پرسپولیس، اما به دلایلی راضی به مذاکره با این بازیکن نیستند و درتلاشند به نوعی از این موضوع شانه خالی کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به این تیم گفت: ما سعی می‌کنیم حرفه‌ای رفتار کنیم و با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است، وارد مذاکره نشویم. با توجه به صحبت‌های مدیران آن باشگاه (سپاهان)، این بازیکن هم ظاهراً یک‌سال دیگر قرارداد دارد و درست نیست با بازیکنی که قرارداد دارد، وارد مذاکره شویم. ما با بازیکنی می‌توانیم مذاکره کنیم که رضایتنامه داشته باشد و یا اینکه باشگاهش اعلام کند حاضر به مذاکره برای بازیکنی است.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال نیز با رضاییان وارد مذاکره شده بود اما این بازیکن اعلام کرد قصد دارد خارج از ایران بازی کند.

البته حتی اگر رضاییان با سپاهان قرارداد هم داشته باشد، اصولا مذاکره با بازیکنی که قرارداد دارد مشکلی ایجاد نمی‌کند. کما اینکه باشگاه استقلال نیز در حال مذاکره با قایدی است و تلاش می‌کند به نوعی باشگاه شباب الاهلی را برای صدور رضایتنامه این بازیکن راضی کند؛ بنابراین مذاکره با بازیکنانی که تحت قرارداد هستند در بازه نقل و انتقالات مشکلی ایجاد نمی‌کند و فقط باشگاه مذاکره کننده باید مبلغ رضایتنامه بازیکن خود را تامین کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->