آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان
سرخط خبرها

آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۳۷۹۰۴
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟
استاندار یزد با هدف کاهش مصرف برق، تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهران فاطمی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان از تعطیلی ادارات استان یزد در روز‌های پنجشنبه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف برق و بهبود وضعیت تامین انرژی در استان اتخاذ شده است.

فاطمی بیان کرد: قطع برق در مناطقی خارج از استان بدون هماهنگی، مشکلاتی را برای یزد ایجاد کرده و باعث قطع آب به مدت چهار ساعت شده که چنین اتفاقاتی نباید تکرار شود.

این تصمیم در پی افزایش شدید دمای هوا و مصرف بالای برق و آب در استان یزد گرفته شده است و به منظور جلوگیری از بحران‌های مشابه، ادارات استان از این هفته در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود؛ همچنین، همانند سال گذشته، ساعات کاری ادارات برای مدیریت بهتر مصرف انرژی از چند هفته قبل تغییر کرده است.

این اقدام که به منظور کاهش بار مصرف انرژی و جلوگیری از بروز مشکلات جدی‌تر در تامین برق و آب استان صورت گرفته، به عنوان یکی از تدابیر اجرایی در راستای حفظ منابع انرژی و تامین رفاه شهروندان یزدی به کار گرفته می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->