درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

اهدای جایزه ملی فیلم بریتانیا به «جانی دپ»

  • کد خبر: ۲۳۷۹۵۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
اهدای جایزه ملی فیلم بریتانیا به «جانی دپ»
جایزه ملی فیلم بریتانیا به جانی دپ اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جانی دپ در حالی که در مراسم اهدای جوایز ملی فیلم بریتانیا جایزه دریافت کرد، از حرفه خود در هالیوود به عنوان گاهی غم‌انگیز یاد کرد.

بازیگر ۶۱ ساله «دزدان دریایی کاراییب» که برای بازی در فیلم «ژان دوباری» درام تاریخی فرانسوی که درباره زندگی لویی پانزدهم با نقش آفرینی دپ در نقش پادشاه بود، تقدیر شد، با ارسال یک فیلم ویدیویی از جایزه خود تشکر کرد.

این فیلم که اولین نقش مهم دپ از زمان پیروزی در پرونده جدال با همسر سابقش امبر هرد در سال ۲۰۲۲ بود، با نقد‌های متفاوتی روبه رو شد. دپ برای این فیلم جایزه مشارکت جهانی در سینما را با پیامی از پیش ضبط شده برای پذیرش آن، دریافت کرد.

در ویدیوی وی که در مراسم اهدای جایزه در لندن (۴ جولای) پخش شد، این بازیگر گفت: احساس می‌کنم بسیار خوش شانس هستم و احساس افتخار می‌کنم که شما - همه شما - به من اجازه دادید همچنان به انجام کاری که دوست دارم، ادامه دهم.

وی افزود: کار من الهام گرفته از همه شما‌هایی است که در این راه طولانی بوده‌اید و آن را درک کرده‌اید.

این بازیگر همچنین از به رسمیت شناخته شدن تلاش‌هایش که به صورت مستقیم از قلب مردم نشات می‌گیرد، در سفری که طولانی، عرفانی، جادویی و گاهی غم‌انگیز بوده و در عین حال هرگز خسته‌کننده نشده، قدردانی کرد.

در این مراسم فیلم زندگینامه‌ای درباره امی واینهاوس با عنوان «بازگشت به سیاهی» جایزه بهترین درام را به خود اختصاص داد و آدام دیکن جایزه بهترین بازیگر مرد و پاتریشیا هاج جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کردند.

جوایز ملی فیلم از سوی آکادمی ملی فیلم بریتانیا برگزار می‌شود.

«ژان دو باری» به کارگردانی مایون کارگردان فرانسوی، برای افتتاحیه جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۳ انتخاب و دپ ۷ دقیقه با تشویق ایستاده حاضران روبه رو شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->