ملوان با سربازهایش کهکشانی می‌شود اسدبیگی در پرسپولیس ماندنی شد بازگشت خسرو حیدری به استقلال بوکسور همدانی به کما رفت پایان کار حزباوی و السد + عکس جواب رد عمر السوما به پرسپولیس لیموچی برای پرسپولیس ۵۰ میلیارد هزینه دارد نعمتی و آل کثیر به دنبال گرفتن سقف قرارداد از پرسپولیس نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! استقلال منعی برای انتخاب مدیرعامل ندارد تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد!
سرخط خبرها

پایان کار حزباوی و السد + عکس

  • کد خبر: ۲۳۸۲۰۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
پایان کار حزباوی و السد + عکس
ستاره ۲۱ ساله خط دفاعی السد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین حزباوی، بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان و تیم ملی ایران، با اعلام باشگاه السد به صورت توافقی از تیم جدا شد. پیش از این نیز کنار گذاشته شدن حزباوی از لیست اردوی تیم السد در اسپانیا، احتمال جدایی او از این تیم را افزایش داده بود.

سال گذشته صحبت‌هایی درباره تغییر تابعیت حزباوی وجود داشت که در نهایت این تغییر تابعیت صورت نگرفت. اکنون هم گفته می‌شود باتوجه به این که حزباوی پیشنهاد تغییر تابعیت را از سوی تیم السد قطر نپذیرفته، مجبور به ترک این تیم شده است.

پایان کار حزباوی و السد + عکس

حزباوی با قراردادی پنج ساله به السد قطر پیوسته بود که تنها یک فصل در این تیم توپ زد.

هنوز مقصد بعدی حزباوی مشخص شد، اما عبدالعزیز بن عمر، خبرنگار قطری نوشت که این احتمال زیاد است که حزباوی راهی تیم لوسیل در لیگ دسته دوم قطر شود.

حزباوی در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و این احتمال هم وجود دارد که به لیگ ایران هم برگردد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->