سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته ملی المپیک امضا شد | احداث پایگاه المپیکی در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۸۶۶۲
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته ملی المپیک امضا شد | احداث پایگاه المپیکی در مشهد + فیلم
تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با آستان قدس رضوی به‌منظور احداث پایگاه المپیک، با حضور وزیر ورزش و جوانان امضا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته المپیک برای احداث پایگاه المپیک در شرق و شمال‌شرق کشور گفت: امضای تفاهم‌نامه در آستانه المپیک ۲۰۲۴ پاریس صورت گرفت و خدا را شکر در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به پاریس و تقدیر از آن‌ها توسط وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: در چند ماه گذشته، یک کار کارشناسی با آستان قدس رضوی به عنوان اولین پایگاه متصل به آکادمی ملی المپیک انجام دادیم. نظر کمیته ملی المپیک بر این بوده که سه‌چهار نقطه به عنوان کمپ و مرکز استعدادیابی را به عنوان زیرمجموعه کمیته المپیک داشته باشیم و تفاهم‌نامه اولین کمپ در استان خراسان‌رضوی با حضور عزیزان در آستان قدس رضوی امضا شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به این ترتیب، عزیزان در شمال‌شرق ایران می‌توانند از تجهیزات و امکاناتی که از سوی آکادمی ملی المپیک و کمیته ملی المپیک تهیه شده است و نیز از حضور افراد متخصص، بهره ببرند. امیدواریم سه نقطه در شمال، جنوب و مرکز و چند نقطه دیگر را به عنوان مراکز رسمی کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->