سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

اصولی: شایعه کناره‌گیری تاج صحت ندارد + ویدئو

  • کد خبر: ۲۳۹۰۱۴
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
  • ۱
اصولی: شایعه کناره‌گیری تاج صحت ندارد + ویدئو
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: پرونده فساد در دستگاه قضائی کرمان در حال پیگیری است، اما کناره‌گیری مهدی تاج از فدراسیون فوتبال صحت ندارد.

احسان اصولی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برکناری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پی پرونده فساد، اظهار کرد: بحث کناره گیری مهدی تاج وجود ندارد. در فدراسین درباره مبارزه با فساد با کسی تعارف نداریم. پرونده فساد در دستگاه قضائی کرمان در حال پیگیری است، در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی است و اطلاعات زیادی از آن نداریم.

وی افزود: قطعا فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقاتی که رخ داده در جهت پیشگیری و برخورد مصمم است و با کسی تعارف ندارد. تا زمانی که خبر موثقی توسط مقام قضائی مطرح نشده، گمانه‌زنی‌ها ممکن است بیشتر مسیر اصلی پرونده را منحرف کند که اتفاقی پسندیده نیست، لذا اصحاب رسانه و افکار عمومی بر مبنای اطلاعات موثق، اطلاع رسانی کنند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: تلاش خود را به کار می‌گیریم که شرایط را به نحوی رقم بزنیم که شاهد فوتبال بدون فساد باشیم، هنوز جمع بندی در خصوص افزایش تیم‌ها در پرونده فساد به فدراسیون اعلام نشده است، به محض اینکه پرونده قضائی در ارکان قضائی تکمیل شود اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
0
سقط شود این تاج تاازشرش راحت شن ملت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->