قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم بازار بورس متعادل به استقبال تعطیلات محرم رفت | گزارش وضعیت بورس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) نشست شورای معادن خراسان‌رضوی با حضور استاندار برگزار شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تا چه زمانی است؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۴ تیر ۱۴۰۳) پیامک سازمان مالیاتی؛ مهلت اظهارنامه شرکت‌ها تمدید نمی‌شود مالیات سالیانه خودرو مشمول چه افرادی می‌شود؟ خسارت ۱۶۰ میلیارد تومانی عشایر خراسان رضوی در بهار سال جاری قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۴ تیر ۱۴۰۳) | لاماری ایما ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تعطیلی فروشگاه‌های لوازم خانگی مشهد از شهریورماه در پی تداوم رکود بازار بررسی امروز قیمت خودرو‌های صفر داخلی (۲۴ تیر ۱۴۰۳) | رانا پلاس ۶۶۵ میلیون تومان حوادث غیر مترقبه اقلیمی بیشترین خسارات را به محصولات باغی زد سرکوب قیمت خودرو در رکود بازار | کاهش ۳۰ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی واحدهای صنعتی مشهدی بابت قبوض برق پرداخت شده بدهکار شدند! بلیت قطار ۳۰ درصد گران شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت بدون مراجعه به بانک کدام است؟ چگونه به دهک‌بندی اعتراض کنیم؟ اطلاعیه مهم دامپزشکی برای روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۵ محموله تخم‌مرغ فاقد «نشانه‌گذاری» در خراسان‌رضوی شناسایی شد قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) | لوبیاسبز چند؟
سرخط خبرها

روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت بدون مراجعه به بانک کدام است؟

  • کد خبر: ۲۳۹۰۸۲
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت بدون مراجعه به بانک کدام است؟
مدتهاست که با روش‌های پرداخت غیرحضوری دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک‌ها صرف کنند، بلکه هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند قبض تلفن همراه یا ثابت خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.

به گزارش شهرآرانیوز، بی شک بهترین شیوه پرداخت قبض روشی است که کاربر بتواند بدهی خود را در زمان کوتاهی پرداخت کند. نکته قابل توجه این است قبض تلفن ثابت مانند سایر قبوض مهلت پرداخت محدود دارند و در صورتی که در آن باره زمانی نسبت به پرداخت بدهی اقدام نکند خط قطع می‌شود؛ بنابراین مدتهاست که با روش‌های پرداخت غیرحضوری، دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک‌­ها صرف کنند. بلکه هر ساعت از شبانه‌روز، در منزل، یا در محل کار و هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود که هستند می‌توانند قبض تلفن­ همراه یا ثابت خود را خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند. 

روش‌های پرداخت قبض اپراتور اول تلفن همراه

مشترکان اپراتور اول تلفن همراه (همراه اول) برای پرداخت قبض خود می‌توانند به پرتال این اپراتور مراجعه کنند و سپس منوی محصولات و خدمات را انتخاب کنند.

در مرحله بعد برروی گزینه‌ی سرویس‌ها کلیک کرده و گزینه‌ی رویت صورتحساب را انتخاب شود. در صفحه‌ی بازشده، شماره تلفن همراه و کدپستی آدرس خود را وارد و سپس پایان‌دوره یا میان‌دوره صورتحساب خود را انتخاب کرده و کلید تایید را کلیک شود. در صفحه‌ی بازشده ضمن رویت صورتحساب، امکان پرداخت آن از طریق یکی از درگاه بانک‌های درج‌شده در سایت وجود دارد.

برای پرداخت قبض از طریق اینترنت لازم است مشترک به آدرس بانک مورد نظر در اینترنت مراجعه و به قسمت بانکداری الکترونیک برود؛ در قسمت پرداخت الکترونیک، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب شود. در این مرحله نیز کاربر باید فرم پرداخت قبض را بر اساس قبض تکمیل و سپس تایید کند و سپس بانک مورد نظر به نمایندگی از شما مبلغ قبض را پرداخت می­‌کند.

پرداخت از طریق سامانه اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰: در این روش لازم است کاربر با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید، بعد شماره تلفن­ همراه مورد نظر خود را وارد و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز خرید اینترنتی، قبض خود را پرداخت کند. مزیت این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که پرداخت همان لحظه اعمال می‌شود و مشترکینی که تلفن­ همراهشان بعلت عدم پرداخت صورتحساب قطع شده، درصورت پرداخت و وصول مبلغ به حساب همراه اول، بدون مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی ارتباطشان وصل می­‌شود.

پرداخت از طریق کد دستوری *۱# و یا شماره‌گیری تلفن گویای *۱۰۰: در این روش لازم است از طریق گوشی موبایل خود کد دستوری *۱# را شماره‌گیری کنید، وارد منوی قبض شوید و نوع قبض (میان‌دوره/ پایان‌دوره) را انتخاب کنید. شماره خود یا دیگران را جهت پرداخت قبض وارد کنید و پس از ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم قبض شما پرداخت می‌شود. در روش تلفن گویا نیز از طریق گوشی موبایل تلفن گویای *۱۰۰ را به صورت رایگان شماره‌گیری کنید و پس از تایید شماره موبایل، شماره کارت بانکی و رمز دوم، قبض شما پرداخت می‌شود.

روش‌های پرداخت قبض اپراتور دوم تلفن همراه

مشترکان دائمی اپراتور دوم تلفن همراه هم با استفاده از روش‌های متنوع پرداخت، می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند.

پرداخت آنلاین: در این روش کاربران با استفاده از اینترنت و کارت‌های عضو شبکه شتاب، می‌توانند صورت‌حساب خط دائمی خود را پرداخت کنند؛ البته به گفته‌ی این اپراتور، در این روش هیچ مبلغی به عنوان کارمزد از حساب آنها کسر نخواهد شد.

پرداخت با استفاده از کد دستوری: با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن و شماره‌گیری *۷*۱# می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی خود را پرداخت کنید.

علاوه بر موارد گفته شده روش‌های مختلفی هم برای مشاهده قبض تلفن ثابت و پرداخت آن وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین روش‌های پرداخت قبض تلفن اشاره می‌شود.

یکی از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت مراجعه به سایت مخابرات یعنی www.tci.ir است. در این روش لازم است کاربر جهت پرداخت قبض تلفن از طریق سایت مخابرات باید وارد آدرس اینترنتی www.tci.ir شود و در منوی اصلی سایت، گزینه “تلفن ثابت” را انتخاب کند و سپس برروی گزینه پرداخت قبض کلیک کند.

در صفحه باز شده گزینه قبض پایان دوره و قبض به روز تلفن ثابت را مشاهده می‌شود. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، شماره تلفن ثابت را وارد تا مبلغ قبض تلفن ثابت نمایش داده شود. در این مرحله کاربر می‌تواند جهت پرداخت قبض تلفن ثابت بر روی گزینه پرداخت کلیک کند.

روش دیگری که امکان پرداخت قبض تلفن ثابت را برای مشترک فراهم می‌کند، از طریق شماره گیری ۱۸۱۸ یا ۲۰۰۰ است. در این مرحله نیاز است کاربر با ورود شماره تلفن ثابت خود می‌تواند از قبض تلفن ثابت استعلام بگیرد و در صورت داشتن رمز دوم قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->