استعلام امنیتی همه وزرای پیشنهادی دولت مثبت بوده است رئیس جمهور اصلاح قانون نظام صنفی را ابلاغ کرد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عراق از انهدام ۱۰ شبکه انتقال مالی داعش در ۲۰۲۴ خبرداد ادامه حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) آماده باش بالگردهای هوانیروز ارتش در ایام اربعین وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه نظامی مسکو بازدید کرد + فیلم مشمولان با بیش از ۸ سال غیبت سربازی بخوانند تأکید دوباره پزشکیان بر «وفاق ملی»؛ به عنوان راهکار صحیح و هدفمند دولت چهاردهم رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد: هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی ایجاد ترس و عقب‌نشینی است + فیلم و عکس رایزنی‌های فشرده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با برخی وزرای پیشنهادی دولت معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه «وفاق ملی» مورد اعتماد نمایندگان مجلس قرار گیرد برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور دولت چهاردهم به نمایندگان مجلس تقدیم شد ابراز نگرانی پنتاگون از روابط روسیه با ایران، چین و کره شمالی سفیر ایران در ژنو به مقامات حقوق بشری سازمان ملل نامه نوشت | اقدامات اسرائیل مصداق بارز تروریسم است پزشکیان: کابینه پیشنهادی براساس خرد جمعی و تعامل با تمام جریانات سیاسی تهیه شده است ابطحی: نقدها از کابینه پیشنهادی پزشکیان منصفانه نیست رئیس پلیس آگاهی فراجا: محدودیتی برای جابه‌جایی مجرمان با پابند الکترونیک در کشور نداریم حمایت دوباره ظریف از پزشکیان؛ «هرجا که باشم از پزشکیان و دولتش پشتیبانی می‌کنم» فراکسیون انقلاب اسلامی نظر خود درباره وزرای پیشنهادی را هفته آینده اعلام می‌کند موافقت کمیسیون بهداشت با وزرای پیشنهادی بهداشت و کار
سرخط خبرها

علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۳۳۳
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳)
برخی منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در حرم شاهچراغ خبر دادند اما این اخبار کذب است. سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز ضمن اعلام این خبر مردم را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرغم برخی خبر ها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در حرم شاهچراغ در شیراز ، اما تصاویر پخش زنده شبکه استانی فارس از این محل ، حاکی از وضعیت آرام و تردد عادی زائران در این مکان دارد.

همچنین یک منبع آگاه در این باره گفته است:صدای تیراندازی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز مربوط به تیراندازی سهوی یکی از عوامل حراستی بوده است.

توضیحات سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس

علت صدا در شاهچراغ چه بود؟

دقایقی قبل صدایی شبیه به شلیک تیر در نزدیکی حرم مطهر شاهچراغ شنیده شد. فارس نوشت طبق گفته مسولان امنیتی استان، تیراندازی هوایی نیرو‌های حافظ امنیت اطراف حرم در خیابان نهم دی عامل این صدا بوده است. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد آرامش کامل در حرم و اطراف حرم برقرار است.
 
وضعیت حرم شاهچراغ
لازم به ذکر است که سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف شاهچراغ گفت: چند تیر هوایی به صورت سهوی شلیک شده است و هیچ موضوع امنیتی در این منطقه وجود نداشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->