تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۹۴۰۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
اگر مهدی قایدی به ایران بازگردد برای خروج از ایران با مشکل مواجه خواهد شد. این موضوع مقدمات حذف او از تیم ملی ایران را نیز فراهم آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اگر مهدی قایدی به ایران بازگردد برای خروج از ایران با مشکل جدی مواجه خواهد شد. این موضوع سبب شد مهاجم تیم ملی ایران در بازی‌های پیش مقدماتی اخیر نتواند تیم ملی را همراهی کند و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی نام او را از فهرست ملی‌پوشان حذف کرد.

اما این مشکل همچنان پا برجا است و اگر حل نشود موجبات حذف قطعی این بازیکن از تیم ملی ایران را نیز فراهم خواهد کرد.

گفته می‌شود قایدی از امیر قلعه‌نویی خواسته به واسطه ارتباطاتی که دارد این مشکل را از بین ببرد، اما تا کنون توفیقی حاصل نشده، چون مشکل قایدی شخصی است و تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد او قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

برخی ماجرا را ارتباط می‌دهند با اختلافاتی که پیش‌تر این بازیکن با همسر خود داشت، اما برخی از نزدیکان به مهدی قایدی معتقدند که او مشکل دیگری دارد که بی ارتباط با ماجرای اخیر با همسرش است.

هرچه باشد قایدی تا زمانی که نتواند مشکل خود را از بین ببرد در تیم ملی جایی نخواهد داشت و به احتمال زیاد جام جهانی را هم از دست خواهد داد، چون بازیکنی که نتواند در نیمی از بازی‌های خانگی برای تیم ملی ایران به میدان برود، قطعا از فهرست نهایی نیز کنار گذاشته خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->