گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم
سرخط خبرها

سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد

  • کد خبر: ۲۳۹۴۷۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد
دبیرکل حزب‌الله در مراسم عاشورای حسینی در بیروت با تاکید بر حمایت از غزه و گفت: «هیهات که ما تن به ذلّت و خوارى دهیم».

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله دقایقی قبل سخنرانی خود در مراسم عاشورای امام حسین (ع) را آغاز کرد.

دبیر کل حزب‌الله در ابتدای این سخنرانی بر همه شهدا و مجروحان و خانواده‌های آنها و نیز بر مردم استوار لبنان در جنوب، کسانی که از خانه‌های خود آواره شده‌اند، رزمندگان و خانواده‌های آنها و نیز بر غزه و مردم آن سلام و درود فرستاد.

سید حسن نصرالله افزود: خطاب به کسانی که می‌خواهند ما رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم و با آن عادی سازی کنیم، ما سخن ابا عبدالله الحسین (ع) را می‌گوییم که فرمود: «به خدا سوگند، نه دست ذلّت و خوارى به شما مى‌دهیم و نه همچون بردگان مطیع اوامر شما می‌شویم». همچنین به کسانی که از ما می‌خواهند از یاری مظلومان در غزه دست بکشیم، این گفته امام حسین (ع) را یادآوری می‌کنیم که فرمود: «هان! این نانجیب، پسر نانجیب، مرا میان دو چیز مخیّر کرده است: میان شمشیر و تن دادن به خوارى؛ و هیهات که ما تن به ذلّت و خوارى دهیم».

نصرالله: رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد

دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: ما برای حمایت از فلسطین و نوار غزه مظلوم و کرانه باختری و ملت لبنان از ۸ اکتبر گذشته وارد نبردی متفاوت شدیم و جبهه حمایت از عملیات طوفان الاقصی را گشودیم؛ زیرا این نبرد، نبرد کل امت اسلامی با دشمن صهیونیستی است و دیگر جبهه‌های حمایت از غزه، در یمن، عراق و نیز سوریه و ایران کنار ما هستند و از مظلومان دفاع می‌کنند.

سید نصرالله گفت: برای اولین بار از زمان تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی، این رژیم در بدترین روز‌های خود به سر می‌برد و این رژیم از رسیدن به اهداف جنگی خود خود ناتوان مانده و با کشتار غیرنظامیان در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است.

سید مقاومت تاکید کرد: ما امروز در مقاومت در برابر رنج هزاران اسیر فلسطینی، محاصره بیش از ۲ میلیون نفر در نوار غزه، تهدیداتی که مسجد الاقصی در معرض آن قرار دارد و همچنین مقابل سکوت جهانی و نادیده گرفتن مسئله فلسطین، کاملاً با یکدیگر منسجم و هماهنگ هستیم. امروز برای نخستین بار است که رژیم صهیونیستی در همه سطوح از ارتش تا سرویس‌های امنیتی، کابینه، احزاب و جامعه خود و بخش امنیتی و اقتصادی دچار مشکلات و چالش‌های زیادی شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->