علیپور پرسپولیسی شد + عکس یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک
سرخط خبرها

یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها

  • کد خبر: ۲۳۹۷۲۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
  • ۱
یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها
مدافع چپ ملی پوش مراکشی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی قریب الوقوع عبدالکریم حسن از جمع سرخ پوشان، مدیران این تیم را به فکر جذب یک مدافع چپ انداخته است. بعد از آنکه دست پرسپولیسی‌ها از گزینه‌های داخلی خالی ماند، حالا یحیی عطیه الله مراکشی در تیررس مدیران این تیم قرار گرفته است.

عطیه الله در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال مراکش را همراهی کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته باشد و از همان زمان بود که تیم‌های قاره سبز به فکر جذب او افتادند. این بازیکن که مثل ایوب العملود در تیم فوتبال الوداد مصر بازی می‌کرد ابتدای فصل فوتبالی گذشته راهی تیم سوچی روسیه شد.

یکی از اتفاقات جالب برای این بازیکن سقوط تیم سوچی در لیگ روسیه است. در قرارداد عطیه الله با سوچی بند آزادسازی در نظر گرفته شده است که در صورت سقوط این تیم به دسته دوم، او با پرداخت مبلغی به ارزش دو میلیون یورو می‌تواند از این تیم جدا شود. سوچی قصد ندارد عطیة الله را بدون پرداخت این مبلغ رها کند.

دفاع چپ مراکشی در فصلی که گذشت با انجام ۳۴ بازی و زدن ۵ گل و ارسال ۶ پاس گل یکی از بهترین‌های تیمش بود.

این همه در حالی است که اگر این انتقال رخ بدهد، او تنها بازیکن لیگ ایران می‌شود که سابقه بازی در نیمه‌نهایی جام‌جهانی را در کارنامه خودش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
آقاسوابقش خوب،،اصلأسوپرمن،،،بگیدکه واقعأمیادپرسپولیس یافقط درحدشایعه ووادارکردن مردم برابازکردن صفحه تیترتون؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->