پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند
سرخط خبرها

تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد

  • کد خبر: ۲۳۹۸۳۱
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد
تشویق فرهاد مجیدی از سوی برخی هواداران معترض مقابل درب باشگاه استقلال نشان دهنده روز‌های سختی است که انتظار جواد نکونام را می‌کشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پنجشنبه گذشته آن عده ازهوادارانی که برای تماشای تمرین به کمپ ناصرحجازی رفته بودند تصور نمی‌کردند که برخی مانع ورودشان به ورزشگاه شوند. داستان این بود که حراست باشگاه مقابل درب کمپ آمد و به هواداران اطلاع داد که با تشخیص کادر فنی تمرین بدون حضورهواداران خواهد بود. تلاش آن‌ها برای متقاعد کردن نگهبان، اما فایده‌ای نداشت.
به واسطه این ممانعت در ابتدا جرو بحث لفظی رخ داد و بعد از آن هم درگیری فیزیکی جزیی صورت گرفت. در نهایت تماشاگران حاضر مقابل درب باشگاه تصمیم گرفتند صدای اعتراض شان را از پشت دیوار‌های کمپ به گوش جواد نکونام برسانند. آنها با سر دادن شعار «جواد یادت باشه، هوادار باید باشه» شدت ناراحتی خود را ابراز کردند، اما نکته قابل توجه این بود که چند نفراز معترضان هم نام فرهاد مجیدی را فریاد زدند.
بعد از این اتفاقات سید حسین حسینی کاپیتان استقلال پیگیر ورود هواداران به کمپ شد. حسینی به سمت هواداران رفت و به آنها قول داد که با حراست کمپ هماهنگ کند تا هواداران را به داخل راه بدهد. چند دقیقه بعد هواداران توانستند وارد کمپ حجازی شوند تا برای دقایقی هم که شده تمرین را از نزدیک نگاه کنند.
این اتفاقات برای نکونام که برخلاف سال گذشته در فصل نقل و انتقالات امسال نفرات خوبی را جذب و سکوتش نشانه رضایت بوده هرگز خوشایند نیست و او باید این سیگنال‌ها را جدی بگیرد و مانع از ادامه آن شود.  
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->