اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با محوریت طراحی و دوخت پوشاک اسلامی در خراسان رضوی برگزار می‌شود مجموعه شعر «فرفره کولی» اثر مهدی حاتمی شاعر خراسانی منتشر شد فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» با بازی فرشته حسینی و هانیه توسلی اکران آنلاین می‌شود+ زمان پخش لیندا کیانی با «سامپو» در راه کوبا اکران فیلم سینمایی «۷۶۰۰» در هنر و تجربه حکایت دست خر شکسته و گرگ خاموش برنامه جدید کامران نجف‌زاده برای شبکه نمایش خانگی اعلام نامزدهای بخش‌های رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) پرورش در مشهد، شکوفایی در تهران | نگاهی به حضور نسل جدیدی از هنرمندان مشهدی در سینما و تلویزیون کشور تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره فیلم کوتاه تهران نگاهی به کتاب‌های تازه منتشرشده در روز‌های گذشته (۳۰ تیر ۱۴۰۳) آزادشدن تعدادی زندانی توسط «مصطفی راغب» خواننده پاپ مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) زنده‌یاد پروانه معصومی با سریال «در کنار پروانه‌ها» در شبکه دو + زمان پخش بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی «شین مین آ» پخش کارتون ژاپنی «مبارزان کهکشانی» از امروز (۳۰ تیر ۱۴۰۳) زمان ساخت «زندگی عیسی» اسکورسیزی اعلام شد
سرخط خبرها

مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۹۷۳
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۴ هزار و ۷۵۰ بلیت در ۱۴۹ سانس، ۳ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۴ هزار و ۷۵۰ بلیت در ۱۴۹ سانس، ۳ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۳ هزار و ۶۷ بلیت در ۱۲۶ سانس، ۱ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش هزار و ۲۴۹ بلیت در ۸۱ سانس، ۸۷۸ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش هزار و ۱۰۶ بلیت در ۹۳ سانس، ۷۵۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال است.

۵. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۵۴۰ بلیت در ۴۳ سانس، ۳۶۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۴۷۶ بلیت در ۱۹ سانس، ۲۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۲۶۳ بلیت در ۲۲ سانس، ۱۹۵ میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی بی‌بدن به‌کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش ۲۰۴ بلیت در ۱۹ سانس، ۱۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش ۱۰۷ بلیت در ۱۶ سانس، ۷۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۱۴۶ بلیت در ۱۸ سانس، ۶۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به کارگردانی علی صمدی با فروش ۷۶ بلیت در ۱۷ سانس، ۵۶ میلیون ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۴۰ بلیت در ۹ سانس، ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی تاوان به کارگردانی رامین سهراب، با فروش ۱۸ بلیت در ۲ سانس، ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی کوچه ژاپنی‌ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی، با فروش ۱۲ بلیت در ۴ سانس، ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل به کارگردانی محمدامین اوجانی، با فروش ۳ بلیت در ۱ سانس، یک میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->