گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس درگیری هواداران استقلال بر سر حردانی دلتنگی تلخ فرهاد مجیدی برای پدر جدایی تابستانی سردار آزمون| ملی پوش ایرانی در فرانسه؟ نکونام مهاجم پورتو و الهلال را نخواست؟ نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست! میزبانی ورزشگاه تختی در مسابقات لیگ برتر قطعی شد آغاز تغییرات بزرگ در هیات فوتبال استان تهران| تیموری برکنار شد اکبر میثاقیان سرمربی سپیدرود رشت شد + عکس معضل جدید فولاد خوزستان با بازیکنان خارجی وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR آغاز خواهد شد سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری افزایش یافت علیرضا کوشکی به استقلال پیوست + عکس
سرخط خبرها

لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید

  • کد خبر: ۲۴۰۱۱۸
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۲
لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید
لیست بزرگسالان تیم پرسپولیس با بازیکن جدیدی مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ برای فصل جاری یک سهمیه بزرگسالان به باشگاه‌ها اضافه کرد و همچنین سهمیه دو بازیکن زیر ۲۵ سال را هم به این شرط که عضو خود باشگاه‌ها باشند را به آنها برگرداند. پرسپولیس برای سهمیه زیر ۲۵ سال روی مهدی عبدی و محمد خدابنده لو حساب کرده است تا بتواند بازیکن بزرگسال بیشتری را به خدمت بگیرد.

در این راه با مشکل جدیدی مواجه شد. محمد مهدی احمدی که فصل پیش جزو سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس بود بعد از استعلام از سازمان لیگ متوجه شده که امسال بزرگسال شده و باید نامش در این لیست یا زیر ۲۵ سال رد شود. در چنین شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس باید یک بررسی در لیست خود داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->