گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس درگیری هواداران استقلال بر سر حردانی دلتنگی تلخ فرهاد مجیدی برای پدر جدایی تابستانی سردار آزمون| ملی پوش ایرانی در فرانسه؟ نکونام مهاجم پورتو و الهلال را نخواست؟ نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست! میزبانی ورزشگاه تختی در مسابقات لیگ برتر قطعی شد آغاز تغییرات بزرگ در هیات فوتبال استان تهران| تیموری برکنار شد اکبر میثاقیان سرمربی سپیدرود رشت شد + عکس معضل جدید فولاد خوزستان با بازیکنان خارجی وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR آغاز خواهد شد سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری افزایش یافت علیرضا کوشکی به استقلال پیوست + عکس
سرخط خبرها

علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند

  • کد خبر: ۲۴۰۱۱۹
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند
سرمربی پرسپولیس به غایبین تمرینات تیمش هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خوان گاریدو در آغاز کارش در پرسپولیس به نظم و انضباط تیمی بسیار اهمیت داده و بارها از مدیریت باشگاهش خواست که قبل از آغاز تمرینات لیست تیم را تکمیل کنند تا بتواند با کلیه نفرات استارت بزنند. با این حال چند بازیکن بعد از تمرینات پرسپولیس قراردادشان را با این باشگاه امضا کرده یا تمدید کردند.

 در این میان علی علیپور با وجود اینکه چند روز پیش قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد خواست از روز شنبه امروز به تمرینات اضافه شود. موردی که با استقبال گاریدو مواجه نشده است.

 او در جمع بازیکنانش گفته هر بازیکنی که تمرینات سخت بدنسازی را از دست دهد خودش متضرر خواهد شد چرا که در تیم او نفراتی ثابت بازی می کنند که از ابتدا در تمرینات حضور داشته و آماده تر از بقیه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->