سرخط خبرها

ثبت نام دومین رویداد ملی مجازی «آرمان ما» آغاز شد + جزئیات و پوستر

  • کد خبر: ۲۴۰۱۷۴
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
ثبت نام دومین رویداد ملی مجازی «آرمان ما» آغاز شد + جزئیات و پوستر
دومین رویداد ملی فضای مجازی «آرمان ما» ویژه علاقمندان و فعالان رسانه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز بانوان سازمان فضای‌مجازی سراج خراسان‌رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری این رویداد گفت: رویداد ملی مجازی «آرمان‌ما» با هدف ارتقای سواد رسانه و سواد فضای مجازی در کشور به صورت سراسری برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.

ثبت نام دومین رویداد ملی مجازی «آرمان ما» آغاز شد + جزئیات و پوستر

زهرا رشیدنژاد اظهار کرد: رویداد ملی «آرمان ما ۲» با محوریت فضای مجازی و افق‌های پیش‌روی انقلاب به صورت کاملا رایگان، مجازی و در بستر پلتفرم جریان برگزار خواهدشد.

رشیدنژاد با اشاره به زمان برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره از ۶ تا ۱۳ مردادماه برگزار خواهد شد و تا ۵ مرداد مهلت ثبت نام وجود دارد. تمامی علاقمندان و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی که بیش از ۱۶ سال دارند می‌توانند با کد معرف ثبت‌نام a۴۱۶ دراین دوره ثبت نام کنند. ارسال این کد هنگام ثبت نام اولیه ضروری است.

وی تشریح کرد: رویداد مذکور به توسعه فعالیت‌های فضای‌مجازی در بخش‌های مختلف می‌پردازد و شرکت کنندگان با بخش‌های مختلف تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی آشنا خواهند شد. 
 
مسئول مرکز بانوان سازمان فضای مجاز سراج استان با اشاره به نحوه ثبت نام در این‌دوره اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌بایست با دانلود اپلیکیشن جریان از لینک ثبت‌نام http://jaryan.app ثبت نام کرده، کد معرف را وارد و اطلاعات خود را تکمیل نمایند تا ثبت نامشان در این دوره تکمیل شود.

رشیدنژاد خاطرنشان کرد: رویداد ملی «آرمان ما» برای نخستین بار در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد که نزدیک به ۵ هزار نفر در آن ثبت نام اولیه را انجام دادند، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده و گواهی پایان دوره دریافت کردند که سهم استان خراسان رضوی از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر بود.

لازم به ذکر است شرکت در رویداد ملی «آرمان ما ۲» به صورت رایگان برای تمامی اقشار مختلف که بیش از ۱۶ سال دارند برگزار می‌شود و گواهی معتبر پایان دوره پنل‌های تخصصی و عمومی از سوی سازمان سراج کشور به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->