تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا حمله موشکی حزب الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی اسرائیل (۳۱ تیر ۱۴۰۳) حمله هوایی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن (۳۱ تیر ۱۴۰۳) آمریکا چند کلاهک‌های هسته‌ای دارد؟ حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند
سرخط خبرها

محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت

  • کد خبر: ۲۴۰۳۲۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت
آخرین نظرسنجی‌ها در آمریکا حکایت از آن دارد که محبوبیت «دونالد ترامپ» بعد از سوء قصد نافرجام هفته گذشته افزایش یافته و بیشتر مردم آمریکا «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی را برای یک دوره دیگر ریاست جمهوری پیر می‌دانند.

به گزارش شهرآرانیوز، در یک نظرسنجی جدید که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، معلوم شده است که میزان محبوبیت دونالد ترامپ بعد از حادثه سوءقصد به جانش در میان رای‌دهندگان آمریکایی به بالاترین حد خود در سال‌های گذشته رسیده است. در همین نظرسنجی نیز مشخص شد که بیشتر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند جو بایدن باید از رقابت‌ها کنار بکشد.

طبق این نظرسنجی که توسط موسسه ایپسوس با همکاری شبکه ای‌بی‌سی انجام شد، ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که برداشت مطلوبی از ترامپ به عنوان نامزد رسمی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند، در حالی که ۵۱ درصد گفتند که دیدگاه نامطلوبی دارند. هفت درصد گفتند که نظری ندارند و ۲ درصد گفتند که نمی‌دانند.

نتایج نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که میزان مطلوبیت ترامپ به بالاترین رقم در چهار سال گذشته افزایش یافته در حالی که این رقم معمولاً بین دامنه پایین تا متوسط ۳۰ درصد بوده است.

ارقام بایدن نسبت به ترامپ افت داشته است، به طوری که ۳۲ درصد از آمریکایی‌ها اظهار داشتند که دیدگاه مثبتی نسبت به رئیس جمهور فعلی دارند و ۵۵ درصد نیز به وی رای منفی دادند.

نکته مهم این نظرسنجی درباره بایدن این بود که ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند بایدن باید از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند و حزب دموکرات فرد دیگری را جایگزین وی کند.

بایدن ۸۱ ساله درخواست برای کناره گیری از رقابت‌ها را رد کرده و معتقد است که می‌تواند ترامپ را در انتخابات شکست دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->