حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟
سرخط خبرها

دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت‌نام برای ریاست | ثبت‌نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان

  • کد خبر: ۲۴۰۳۹۷
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت‌نام برای ریاست | ثبت‌نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان
نایب‌رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۲۹ نفر به عنوان داوطلب ریاست و ۲۲ نفر به عنوان داوطلب دادستانی دیوان محاسبات در این کمیته ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن زنگنه افزود: تعداد ۲۹ نفر برای داوطلبی ریاست دیوان محاسبات و ۲۲ نفر برای داوطلبی دادستانی دیوان محاسبات در کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که در میان اسامی آن‌ها، نام رئیس و دادستان فعلی دیوان محاسبات نیز مشاهده می‌شود.

نایب‌رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: داوطلبان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات باید دارای حداقل مدرک کارشناسی و ۲۰ سال سابقه کار باشند و جزو مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری باشند.

وی افزود: متقاضیان برای ریاست و دادستانی دیوان مشکل مدرک تحصیلی نداشتند اما در میان متقاضیان ریاست دیوان حدود ۱۰ نفر و در میان متقاضیان دادستانی دیوان حدود ۸ نفر بودند که مدرک لازم را برای ۲۰ سال سابقه کار و مشمولی، به کمیته ارائه نکرده بودند.

زنگنه خاطرنشان کرد: به متقاضیانی که دارای این نقص مدرک بودند فرصت داده شد تا امروز، مدارک خود را برای اثبات این مسئله به کمیته دیوان محاسبات کمیسیون ارائه کنند.

نایب‌رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: کمیته دیوان محاسبات طبق آیین‌نامه، سه روز کاری فرصت دارد تا نتایج بررسی خود را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کرده و برای ریاست و برای دادستانی، ۴ گزینه پیشنهادی خود را به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی کند.

وی افزود: کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نیز پس از انجام بررسی‌های لازم دو نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی به منظور انتخاب ریاست دیوان محاسبات و دو گزینه را نیز به عنوان گزینه‌های پیشنهادی دادستانی دیوان برای رأی‌گیری نهایی به صحن مجلس معرفی خواهد کرد.

زنگنه خاطرنشان کرد: ما در کمیته دیوان محاسبات، کار بررسی‌ها را از دیروز آغاز کرده‌ایم و تا فردا، نتایج بررسی خود را به کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->