چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

وینگر برزیلی در راه تبریز؟

  • کد خبر: ۲۴۰۷۰۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
وینگر برزیلی در راه تبریز؟
گزینه جدیدی که با تراکتور تبریز مذاکره کرده، یک وینگر با سابقه از سری آ برزیل است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ درحال بسته شدن است و تراکتوری‌ها با جذب چند مهره دیگر، آماده یک شروع قدرتمند در لیگ برتر خواهند شد. گزینه جدیدی که طبق پرس و جو‌ها با این تیم تبریزی مذاکره کرده، یک وینگر با سابقه از سری آ برزیل است. لوئیس فرناندو وینگر ۲۷ ساله برزیلی که توانایی بازی در تمامی نقاط خط حمله را دارد، با مدیران تراکتور وارد مذاکره شده و مشغول بررسی پیشنهاد این تیم ایرانی است.

نکته جالب توجه اینجاست فرناندو هم اکنون در تیم اتلتیکو گویانینزه توپ می‌زد و در فصل جاری سری آ برزیل ۱۵ بازی انجام داده و ۵ گل هم به ثمر رسانده است. اینکه فرناندو چگونه راضی می‌شود بازی در بالاترین سطح باشگاهی کشورش را رها کند و به ایران بیاید، سوال بزرگی است که اگر این انتقال رخ داد باید درباره جزییات آن پرس و جو کرد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->