نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد تماس رئیس قوه قضاییه با رئیس یک بانک برای پیگیری حکم یک متهم + فیلم انتقاد رئیس قوه قضائیه به حکم سنگین یک قاضی درباره مهریه + فیلم مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا، محور گفت‌وگوی سفیر چین در ایران با مقامات وزارت امور خارجه «مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد دستگیری ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری توسط وزارت اطلاعات انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی ۱۸۰۰ میلیارد ریال موافقت اداره کل راهداری خراسان رضوی با حذف عوارض در مرز دوغارون رئیس جمهور منتخب: رفع نیازهای مردم، با همدلی و همگرایی محقق خواهد شد حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند | تعهد سه‌ساله برای انسداد مرز شرقی کشور ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد
سرخط خبرها

آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تأمین و مراقبت از مرز‌ها

  • کد خبر: ۲۴۰۸۱۷
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تأمین و مراقبت از مرز‌ها
جانشین قرارگاه منطقه‌ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: یکی از مأموریت‌های ما تأمین و مراقبت مرز‌ها به طول ۷۵۰ کیلومتر است که با چهار تیپ کمتر از یک هفته و با آمادگی کامل در مرز مستقر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم صادق نوری در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه منطقه نزاجا، که صبح امروز (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳)، در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش همواره بر دو مأموریت ویژه و مهم برای قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تأکید دارند.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های ما تأمین و مراقبت مرزها به طول ۷۵۰ کیلومتر است که با چهار تیپ در کمتر از یک هفته و با آمادگی کامل در مرز مستقر شدند. مأموریت ویژه دیگر پروژه بزرگ انسداد مرز بوده که بسیار حائز اهمیت است. در این پروژه گروه‌های مهندسی و مسئولان با تمام توان پیگیر هستند تا به‌موقع به نتیجه برسد.

دستگیری روزانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر به دلیل تجاوزات مرزی 

در ادامه، محمد زهدی، معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی، اظهار کرد: در مقاطع مختلف مواردی بوده که نیاز به کمک ارتش داشتیم و بدون درنگ و با سرعت پای کار آمدند. حوادث مختلفی مانند حادثه شیرباد یا انتخابات را در یک سال و اندی که گذشت داشتیم که امیر آذریان با تمام توان پای کار آمدند. در زمان انتخابات در برخی مکان‌ها که مسیرها به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود، با ورود امکانات توسط امیر آذریان اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: انسداد مرز یکی از موضوعات مهم ماست. ما با تجاوزات مرزی درگیر هستیم و روزانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر به دلیل تجاوزات مرزی دستگیر می‌شوند. این پروژه پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم در آینده نزدیک وضعیت ما بهتر و انسداد کامل شود. با همدلی و رفاقت، در شورای تأمین کارها را پیش می‌بریم؛ ارتش همواره در جلسات حضور دارد و با حضور خود به ایجاد امنیت در سطح استان کمک می‌کند.

موفقیت هر کسی مرهون مدیریت راهبردی و تلاش جهادی اوست

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های امیر آذریان روابط عمومی بسیار بالای ایشان است. روابط عمومی قوی ایشان کار هرکسی را که می‌خواهد جای ایشان قدم بگذارد، سخت می‌کند. ایشان یکی از فرماندهان موفق بوده و اینکه ۴۱ سال خدمت کرده‌اند، معلوم می‌شود سیستم از تلاش و مدیریت ایشان اظهار رضایت کرده است.

وی افزود: موفقیت هر کسی مرهون مدیریت راهبردی و تلاش جهادی اوست که ایشان این خصیصه را داشتند. اینکه یک نفر فکر راهبردی داشته و تلاش جهادی داشته باشد، در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود موفق است. ایشان همراهی خانواده فرهنگی خود را نیز داشتند. یکی از چالش‌های امروز این است که خانواده‌ها همراهی لازم را با همسران خود ندارند.

گفتنی است در این مراسم، امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان، فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، تکریم و سرتیپ‌دوم تکاور سیروس امان‌الهی، به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا معارفه شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->