یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳

  • کد خبر: ۲۴۱۰۸۵
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳
با تداوم حضور جلالی در استقلال چپ و راست این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که همگان منتظر بودند تا حضور ابوالفضل جلالی در باشگاه ملوان بندرانزلی به جهت گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی قطعی شود و این بازیکن خود را به مسئولان باشگاه ملوان نیز معرفی کرده بود، در نهایت انتقال او به این باشگاه منتفی شد و جلالی توانست با کسب کفالت به استقلال بازگردد.

بازگشت جلالی به ترکیب استقلال حالا ترکیب این تیم به خصوص در جناحین بسیار دست نیافتنی نخواهد شد. با توجه به اینکه رامین رضاییان نیز پیش‌تر جذب شده بود، تداوم حضور جلالی می‌تواند استقلال به تیمی متفاوت در جناحین تبدیل کند.

البته مدیران این باشگاه قبل از اینکه جدایی جلالی رسمی شود با میلاد زکی‌پور به توافق رسیدند و او را به خدمت گرفتند تا احیانا در این جناح با مشکل مواجه نشوند. در حالی که شاید خود زکی‌پور نیز تصور می‌کرد جلالی قطعا از استقلال جدا خواهد شد، اما چنین نشد و جلالی نیز در استقلال ماند تا در کنار این بازیکن سمت چپ استقلال را تبدیل به یک منطقه بسیار خطرناک برای رقبا کند.

حال تصور کنید رامین رضاییان نیز قرار است در پست دفاع راست برای استقلال به میدان برود؛ وضعیت استقلال چه خواهد شد؟ آیا آبی‌ها تیمی متفاوت در دفاع راست و چپ نخواهند بود؟

پاسخ کاملا روشن است. استقلال اکنون بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در پست دفاع راست و دفاع چپ در خدمت خود می‌بیند و هیچ کمبود و کاستی در این پست احساس نمی‌کند و قطعا با اتکا به این بازیکنان تلاش خواهد کرد تا در بازی‌های لیگ بیست و چهارم حریفان را مغلوب کند.


در جدول پاسور‌های لیگ برتر ابوالفضل جلالی در فصلی که گذشت ۱۰ بار موفق شد هم تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

رامین رضاییان نیز ۷ پاس گل را به نام خود نوشته است و علاوه برآن هم درگلزنی موفق بوده، هم در ارسال پاس‌های موفق و هم در بسیاری از آیتم‌هایی که از او دومین بازیکن برتر فصلی که گذشت را ساخت.

استقلال به واقع با داشتن دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در جناحین کار را برای رقبای خود بسیار سخت و دشوار خواهد کرد و از نظر ارسال‌ها به تیمی متفاوت تبدیل خواهد شد.

چنین وضعیتی را استقلال سال‌ها قبل با بودن بازیکنانی همچون نزرینچه، نواری و حیدری در سمت راست و ورمزیار، نیکبخت و دین محمدی در چپ تجربه می‌کرد و اصولا تیمی بود که همواره ارسال کننده‌های ایده‌الی در ترکیب خود داشت.

در فصل جاری نیز این وضعیت قرار است تکرار شود. رضاییان در سمت راست استقلال تبدیل به عنصری محوری خواهد شد و جلالی همچون فصول قبل در این سمت یکه تازی خواهد کرد. ضمن اینکه زکی‌پور نیز در جناح چپ تیمش حضور دارد و جواد نکونام می‌تواند از این زوج به طور تومان در سمت چپ تیمش بهره بگیرد.

بدون شک تیمی که تشکیل شده به خصوص در جناحین و خط دفاع تیمی دست نیافتی است و شاید استقلال نکونام تنها نیاز داشته باشد در پست هافبک میانی تقویت شود که تا کنون چنین نشده است و مسئولان این باشگاه در تلاشند کاستی‌ها را به نوعی برطرف کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->