سرخط خبرها

«نسیم حرم» و «از سرگذشت» پر‌بازدیدترین و پر‌نشرترین برنامه‌های سیما شد

  • کد خبر: ۲۴۱۴۲۲
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
«نسیم حرم» و «از سرگذشت» پر‌بازدیدترین و پر‌نشرترین برنامه‌های سیما شد
طبق تحلیل داده کاوی معاونت فضای مجازی در ایام محرم برنامه‌های «نسیم حرم» و «از سرگذشت» به ترتیب ۴۹ و ۳۰ میلیون بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق تحلیل داده کاوی معاونت فضای مجازی، هم در بخش پرنشرترین و هم در بخش پربازدید‌ترین و بررسی‌های عمیق تحلیل‌گران شبکه اجتماعی از برنامه‌های شاخص رسانه ملی در ایام محرم در شبکه‌های اجتماعی و‌پیام رسان‌های داخلی برنامه‌های نسیم حرم و از سرگذشت به ترتیب ۴۹ و ۳۰ میلیون بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است.

همچنین بر اساس میزان انتشار محتوا نیز برنامه‌های «ازسرگذشت» و «نسیم حرم» نیز پس از برنامه حسینیه معلی رتبه دوم و سوم را به ترتیب برای میزان انتشار محتوا بدست آوردند.

‎ شبکه نسیم فقط یک، برنامه محرمی نداشت و در ساعات روز مخاطبین می‌توانستند برنامه‌ای با سبک و سیاق مختلف و فرم‌های متفاوت با محتوای عاشورایی ببینند.

شبکه نسیم از شانزدهم تیرماه و یک روز قبل از شروع ماه محرم، جدول پخش خود را عوض کرد و برنامه‌های تولیدی جدید از جمله سری جدید «از سرگذشت»، «مجلس واقعه»، «نسیم حرم»، «آن لحظه»، «من حسین (ع) را دوست دارم»، «نسیم آوا» و «با حسین (ع) حرف بزن» به مخاطبانش ارائه داد.

برنامه «از سرگذشت» به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری، کامران شهریوری و اجرای علی اکبر قلیچ هر شب ساعت۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. این برنامه در دو شب با مطرح کردن سوژه اجتماعی و در قسمت دوم با حضور یک اهالی هنر زندگی خودش را مطرح کرده و در جایی که نقطه عطفی با سوژه اجتماعی دارد به قسمت دوم برنامه اضافه می‌شود.

همچنین برنامه «نسیم حرم» نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خوش بیان با اجرای مصطفی امامی هر شب ساعت یک بامداد از شبکه نسیم به روی انتن رفت. این برنامه با حضور مداحان معروف و گفتگو با مادران شهید از شبکه نسیم پخش شد.

منبع: دانشجو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->