«باب اسفنجی» جدید در راه است | جشنی برای ۲۵ ساله شدن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» «وقتی رؤیا نباشد» از جشنواره انجمن ورزشی‌نویسان جایزه گرفت نظر هنرمندان مشهدی درباره اجرای دوباره «بک تو بلک» سجاد افشاریان چیست؟ جایزه اسپانیایی ها در دستان «چمدان» «شهر گربه‌ها ۲» اثر سید جواد هاشمی در راه اکران درگذشت «ادنا اوبرین»، نویسنده رمان‌ «دختران روستایی» فیلم‌سازان ایرانی برنده جوایز «گلدن گلوبال» شدند چرا مهران مدیری در سینما به اندازه تلویزیون موفق نیست؟ فروش ۴٣٨ میلیون دلاری در افتتاحیه | وقتی «ددپول و ولورین» گیشه را تسخیر می‌کند مرتضی سرهنگی در بیمارستان بستری شد + علت سریال «تا ثریا» اثر سیروس مقدم در تلویزیون+ زمان پخش صوت | دانلود تک‌آهنگ جدید برادران سعیدی با نام «دل بدون تو» انتشار فراخوان هشتمین سمینار علمی پژوهشی تئاتر مقاومت «رودخانه» تئاتر جدید محمد نیازی، روی صحنه «ارجمند» | تجربه‌ای متفاوت با کاراولی‌ها حال وخیم «فتح‌الله طاهری»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون «محمدتقی غیاثی»، منتقد ادبی و مترجم، درگذشت
سرخط خبرها

فیلم‌سازان ایرانی برنده جوایز «گلدن گلوبال» شدند

  • کد خبر: ۲۴۱۷۶۲
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
فیلم‌سازان ایرانی برنده جوایز «گلدن گلوبال» شدند
جایزه بهترین کارگردانی جوایز سالانه «گلدن گلوبال» مالزی به علیرضا قاسمی و رها امیرفضلی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی با برگزاری مراسم جوایز گلدن گلوبال و با تجلیل از استعدادهای استثنایی سینما از سراسر جهان به پایان رسید و در نهایت علیرضا قاسمی و رها امیرفضلی برای فیلم «در سرزمین برادران» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی در این رویداد سینمایی شدند.

«در سرزمین برادران» داستان زندگی سه عضو از یک خانواده افغان در ایران را به عنوان پناهنده دنبال می‌کند. این فیلم به دلیل ارائه روایتی جسورانه از یک موضوع مرتبط جهانی که روابط پیچیده خانوادگی را در میان آشفتگی‌های سیاسی‌اجتماعی به نمایش می‌گذارد، مورد ستایش هیئت داوران قرار گرفت.

«در سرزمین برادران» محصول ایران، فرانسه و هلند است و اولین نمایش آن در جشنواره ساندنس بوده که جایزه کارگردانی دراماتیک را از آن خود کرد.

در سایر بخش‌های جوایز گلدن گلوبال مالزی، جایزه بهترین فیلم به «هر تو هر من» به کارگردانی «مایکل فتر ناتانسکی» تعلق گرفت. این فیلم پرطنین عاطفی همچنین جوایزی را برای «آنه شوارتز» به عنوان بهترین بازیگر زن و «مایکل فتر ناتانسکی» برای بهترین فیلم‌نامه به دست آورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->