پزشکیان در دیدار با رئیس سنای قزاقستان: خواستار اتحاد منطقه‌ای در راستای پررنگ شدن همکاری‌ها هستیم رهبر معظم انقلاب: اهانت به حضرت مسیح (ع) از نظر ما محکوم است رهبر معظم انقلاب: امروز بلندترین پرچم اسلام در دستان مردم غزه است معاون نخست وزیر قرقیزستان با قالیباف دیدار کرد نیچروان بارزانی برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور وارد تهران شد نخست‌وزیر ارمنستان با رئیس‌جمهور دیدار کرد زلزله نسبتا شدید در رامسر + جزئیات (۹ مرداد ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل عبادت خدا، مصداق عالی خدمت است | نمازجمعه مشهد؛ از اصیل‌ترین نماز‌جمعه‌های کشور دیدار رؤسای مجالس مالی و ایران در آستانه تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران رئیس‌جمهور تاجیکستان با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کرد دیدار اسماعیل هنیه و مسعود پزشکیان تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم همکاری‌های بیشتر ایران و تاجیکستان برای حفظ و گسترش زبان فارسی معاون‌اول رئیس‌جمهور: همگرایی دولت و مجلس یک اصل مهم در پیشبرد اهداف ماست ویدئو | دیدارهای رئیس مجلس شورای اسلامی با میهمانان خارجی مراسم تحلیف رئیس جمهور رؤسای جمهور و مقامات عالی‌رتبه بین‌المللی میهمان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند + عکس دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان و رئیس مجلس شورای اسلامی + ویدئو دیدار پزشکیان با رئیس مجلس مالزی در تهران؛ تقدیر رئیس جمهوری از مواضع کوالالامپور در مورد فلسطین واکنش شورای اطلاع‌رسانی دولت به شایعات درباره انتصابات دولت چهاردهم
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور: با همکاری کشور‌های اسلامی، باید بساط ظلم به مسلمانان برچیده شود

  • کد خبر: ۲۴۱۹۱۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
رئیس‌جمهور: با همکاری کشور‌های اسلامی، باید بساط ظلم به مسلمانان برچیده شود
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه روابط و همکاری‌های میان ایران و یمن قوی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت، گفت: وحدت و انسجام، قدرت کشور‌های اسلامی را تقویت می‌کند و اگر همه کشور‌های اسلامی همراه و هماهنگ باشند، چشم طمع دشمنان از ملت‌های اسلامی به طور کامل برداشته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، شامگاه دوشنبه (۸ مرداد ۱۴۰۳) در دیدار «محمد عبدالسلام»، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن که به منظور شرکت در آیین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به ایران سفر کرده است، ابراز امیدواری کرد که با هم‌افزایی و همکاری همه کشور‌های اسلامی، بساط ظلم به مسلمانان برچیده شود.

رئیس‌جمهور ارتباط میان ایران و یمن را متکی بر اعتقادات و فرهنگ مشترک و خدشه‌ناپذیر توصیف و تصریح کرد: اقدامات یمن در حمایت از ملت فلسطین بسیار مهم و مؤثر بوده و به وضوح رژیم صهیونیستی و حامیانش را تحت فشار گذاشته است. ایستادگی ملت یمن در برابر فشار‌ها و دشمنی‌های مستکبرین نیز بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش است.

پزشکیان با تأکید بر اینکه روابط و همکاری‌های میان ایران و یمن پس از این نیز قوی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت، افزود: وحدت و انسجام، قدرت کشور‌های اسلامی را تقویت می‌کند و اگر همه کشور‌های اسلامی همراه و هماهنگ باشند، چشم طمع دشمنان از ملت‌های اسلامی به طور کامل برداشته خواهد شد.

محمد عبدالسلام نیز در این دیدار، روابط میان ایران و یمن را گسترده و ریشه‌دار دانست و اظهار داشت: اشتراکات دیرپای ایران و یمن باعث شکل‌گیری روابطی استوار میان دو طرف شده است.

رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه یمن موضعی شرافتمندانه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نیز منافع همه امت اسلامی اتخاذ کرده و همین مسئله باعث تغییر نگاه دشمنان به یمن به‌عنوان یک نیروی تأثیرگذار بر تحولات منطقه شده است، گفت: موضع قدرت امروز یمن بعد از لطف و عنایت خدا و ایستادگی رهبری و ملت یمن، مرهون همبستگی و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران است. امیدوارم همکاری‌های ما در راستای تأمین منافع متقابل بیش‌ازپیش گسترش یابد.

محمد عبدالسلام خاطرنشان کرد: یمن هماهنگی و هم‌افزایی با ایران را در عرصه‌های مختلف با هدف مقابله با چالش‌های مشترک ادامه خواهد داد. امروز، یمن توان مقابله با چالش‌هایی را دارد که شاید کشور دیگری چنین‌توانی نداشته باشد و این راه ملت یمن منبعث از ایمان به ارزش‌ها و انگیزه‌های والای مردم این کشور است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->