تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و منچسترسیتی | جدال غول‌ها در آمریکا نماینده مشهد در قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سامیار عبدلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | حذف تنها نماینده ایران از مسابقات شنای المپیک پیرمرد کشتی مشهد همچنان روی تشک! پیشکسوت فوتبال مشهد درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فاطمه مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ششمی در بین شش ورزشکار! پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتمام‌حجت دقیقی با سربازان ملوان مهاجم استقلالی در راه استقلال! شروع اردوی پرسپولیس در ترکیه پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند نماینده فوتسال بانوان مشهد از لیگ برتر دور شد ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور! میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ
سرخط خبرها

مهاجم استقلالی در راه استقلال!

  • کد خبر: ۲۴۱۹۵۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
مهاجم استقلالی در راه استقلال!
محمدرضا آزادی مهاجم فصل پیش نساجی در آستانه توافق با استقلالی‌ها قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نساجی که عملکرد قابل قبولی در لیگ قبل داشت، با پیشنهاد جدی یک باشگاه اماراتی مواجه شده، اما طولانی شدن روند مذاکرات دو طرف را برای عقد قرارداد مردد کرده است.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را در کارنامه داشت، حالا با پیشنهاد آبی‌های پایتخت هم روبرو شده و به مدیران این تیم قول داده در صورتی که با باشگاه اماراتی به توافق نرسد، اولویتش در ایران باشگاه استقلال است و برای این تیم به میدان خواهد رفت.

محمدرضا آزادی در مجموع ۲۷ بازی فصل گذشته توانست ۷ بار دروازه حریفان را باز کند. او در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و در ۶ بازی موفق شد ۴ گل به ثمر برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->