احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند! پرسپولیس در ترکیه حریف می‌طلبد سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال نتیجه بازی رده بندی شمشیربازی المپیک پاریس بین ایران و فرانسه+ ویدئو خلاصه بازی| پایان بی مدال نتیجه بازی شمشیربازی ایران و مجارستان در المپیک پاریس+ ویدئو خلاصه بازی| یک لغزش بدموقع المپیکی‌ها چه روزی برمی‌گردند؟ سرمربی تیم ملی به جای المپیک به مجلس ختم رفت! خداحافظی ستاره کشتی ایران در پاریس؟| آخرین رقابت حسن یزدانی ایران، ۱۰۸۹ روز در حسرت مدال المپیک بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم ویدئوی لحظاتی از رقابت تیمی شمشیربازی ایران و مجارستان و برتری محمد رهبری مقابل آرون ژیلاگی کاپیتان سابق پرسپولیس در کادرفنی گل گهر کیانوش رحمتی، سرپرست جدید استقلال ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی بهادری: به فرش‌آرا فرصت دهید نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی شمشیربازی ایران برابر آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | شمشیر ایران بر تن آمریکا نشست
سرخط خبرها

بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم

  • کد خبر: ۲۴۲۳۶۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم
استقلال در فصل جدید لیگ برتر با یک مهاجم بازی خواهد کرد و جواد نکونام قصد دارد فقط‌ای بلانکو در خط حمله تیمش در بازی‌های آتی بهره بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام درفصل پیش رو قصد دارد با یک مهاجم تیمش را به میدان بفرستد. طی روز‌های گذشته اطلاعاتی منتشر شد که گفته شد به احتمال زیاد سرمربی استقلال از سیستم سه دفاع به چهار دفاع تغییر وضعیت خواهد داد که با توجه به دراختیار داشتن وینگر‌ها و بازیکنان کناری متعدد این موضوع دور از ذهن نیست و به احتمال فراوان استقلال با چهار مدافع بازی خواهد کرد.

درباره آرایش هجومی استقلال نیز بسیاری براین عقیده استوارند که نکونام تیمش را با تک مهاجم راس و سه بازیکن سرعتی پشت سر آن در لیگ برتر آرایش خواهد کرد که این موضوع هم به واقعیت نزدیک است و دربازی‌های تدارکاتی اخیر استقلال نیزدیده شد که بلانکو به عنوان انتخاب اول سرمربی استقلال در راس پیکان هجومی تیمش به میدان خواهد رفت و درترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.  


البته سرمربی استقلال در این پست با تعدد بازیکن مواجه نیست و یا باید از بلانکو به عنوان مهاجم راس استفاده کند و یا اینکه از آرمان رمضانی بهره بگیرد که دومی از لحاظ فنی وضعیتی به مراتب ضعیف‌تر از بلانکو دارد و سرمربی استقلال قطعا روی گزینه اول تیمش زوم خواهد کرد تا راهش را برای بازی با ان روشی که مد نظر دارد، هموار کند.

اگر بلانکو دراین پست نیاز‌های سرمربی استقلال را برآورده کند، نکونان با همین روش ادامه خواهد داد، اما چنانچه این روش جواب ندهد یا سرمربی استقلال سیستم بازی هجومی تیمش را عوض خواهد کرد و یا اینکه در نیم فصل دوم ابتدا به سراغ خرید یک مهاجم راس جدید خواهد رفت تا در این پست با مشکلی مواجه نشود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->