احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند! پرسپولیس در ترکیه حریف می‌طلبد سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال نتیجه بازی رده بندی شمشیربازی المپیک پاریس بین ایران و فرانسه+ ویدئو خلاصه بازی| پایان بی مدال نتیجه بازی شمشیربازی ایران و مجارستان در المپیک پاریس+ ویدئو خلاصه بازی| یک لغزش بدموقع المپیکی‌ها چه روزی برمی‌گردند؟ سرمربی تیم ملی به جای المپیک به مجلس ختم رفت! خداحافظی ستاره کشتی ایران در پاریس؟| آخرین رقابت حسن یزدانی ایران، ۱۰۸۹ روز در حسرت مدال المپیک بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم ویدئوی لحظاتی از رقابت تیمی شمشیربازی ایران و مجارستان و برتری محمد رهبری مقابل آرون ژیلاگی کاپیتان سابق پرسپولیس در کادرفنی گل گهر کیانوش رحمتی، سرپرست جدید استقلال ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی بهادری: به فرش‌آرا فرصت دهید نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی شمشیربازی ایران برابر آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | شمشیر ایران بر تن آمریکا نشست
سرخط خبرها

سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال

  • کد خبر: ۲۴۲۳۷۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال
یوسو سسما، مربی بدنساز استقلال در انتظار عقد قرارداد نهایی با باشگاه استقلال است تا به اردوی این تیم محلق شود. ممکن است این مربی به تمرینات تیمش در ترکیه نرسد و در تهران به استقلال ملحق شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار بود یوسو سسما در اردوی ترکیه به جمع اردو نشین‌ها ملحق شود، اما بازگشت این مربی اسپانیایی به تمرینات استقلال تاخیر ایجاد شده است.

در تاره‌ترین مذاکراتی که میان سسما و باشگاه استقلال انجام شده، مقرر گردیده میان دو طرف توافقات مالی تازه‌ای انجام شود و بعد از آن سسما در تمرینات استقلال آفتابی شود. البته این به معنای قطع همکاری مربی اسپانیایی با استقلال نیست.

این مربی از زمانی که تمرینات استقلال شروع شده از طریق فضای مجازی با جواد نکونام در تماس است و تمرینات تیمش را به دقت تحت نظر دارد و وضعیت بدنی بازیکنان را با توجه به اطلاعات رسیده از سوی کادر فنی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

درواقع سسما مانند فصل قبل به طور غیر مستقیم درحال همکاری با کادر فنی استقلال است و تلاش می‌کند این تیم را به لحاظ بدنی آماده و مهیای حضور در مسابقات کند.  

گفته شده این مربی به تمرینات تیمش درترکیه ملحق نخواهد شد و از کشورش به تهران خواهد آمد تا درتمرینات تیمش حاضر شود. این وضعیت درست شبیه وضعیتی که استقلال پیش از شروع فصل بیست و سوم استقلال را تحت الشعاع قرار داد و سسما زمان قابل توجهی از استقلال دور بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->