بررسی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در «هفت» با حضور وزیر ارشاد+ زمان پخش عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه توانست پرفروش‌ترین فیلم شود «باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن اضطراب برای ما فایده دارد؟ | نگاهی به «درون و بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن جهان ساعت میلیاردی سینا مهراد سوژه شد + عکس یک حاشیه دیگر برای «گل یا پوچ» مهران مدیری «گل یا پوچ» مهران مدیری؛ احیای فرهنگ ایرانی فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال پیمان جبلی: اقدام رژیم صهیونیستی بزدلانه و ناشی از استیصال بود + ویدئو «ایلیا جستوی قهرمان» ضداسرائیلی‌ترین فیلم در حوزه کودک سیدمحمد کاظمی: تعزیه‌خوانی در مشهد مغفول مانده است سرزمین ویرایش! | گزارشی از روند شکل گیری کتاب «خطه ویراستاران» فهرست نامزدهای اولیه جایزه «بوکر» اعلام شد فیلم‌های سینمایی این هفته تلویزیون با حال و هوای استکبارستیزی (۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پسیانی و کاظم سیاحی دوباره همبازی شدند «جعفر جودتی» صدابردار رادیو درگذشت+ علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال

  • کد خبر: ۲۴۲۴۸۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال
عوامل فیلم «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده که پس از پنج سال به اکران درآمده، از اکران فیلم خود ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از چهارشنبه ۱۰ مردادماه در سینما‌های گروه هنر و تجربه میزبان تماشاگران شد. این فیلم که براساس فیلمنامه‌ای به قلم محمد تنابنده ساخته شده، با محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی در لوکیشن‌هایی در شهرستان دامغان مقابل دوربین رفته است.

حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «تدفین» چهارشنبه ۱۰مرداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه در ابتدای این برنامه محمد تنابنده - نویسنده و کارگردان فیلم - گفت: این فیلم حاصل تلاش فراوان یک گروه و اولین تجربه کارگردانی من است که امیدوارم خوشتان بیاید و اگر ضعفی دارد به بزرگی خودتان ببخشید.

محمد جعفر فرد حسینی سرمایه گذار فیلم «تدفین» نیز با اشاره به اینکه استقبال مخاطب خستگی را از تن گروه درمی‌آورد گفت: بودن در خدمت گروه سازنده و محمد تنابنده عزیز با آن بزرگواری بسیار خاص و ویژه‌ای که دارد به من نشان داد که کاری عبث انجام نمی‌دهم و خستگی از تنم بیرون رفت. ما تلاش کردیم در این وضعیت وانفسایی که وجود دارد هنرمندان را دوباره دور هم جمع کنیم و در چنین شرایطی باید بیشتر به هنر اهمیت و توجه نشان داد.

امیر صیدآبادی مجری طرح و مدیر تولید فیلم نیز گفت: تقریبا پنج سال از ساخت این فیلم که با رفاقت و عشق ساخته شد می‌گذرد و خوشحالم که این فیلم امروز نمایش داده می‌شود.

مجید سعیدی یکی از بازیگران فیلم هم گفت: امیدوارم از این دست فیلم‌ها بیشتر ساخته شود و فیلم‌هایی از جنس «تدفین» را بیشتر ببینیم تا بتوانیم سلیقه مخاطب را کمی بالاتر ببریم. باید به بخش هنر و تجربه اهمیت بیشتری داده شود. از محمد تنابنده نیز بخاطر اعتمادی که به من کرد ممنونم. در کنارش لذت بردم و یاد گرفتم.

محمود نظرعلیان یکی دیگر از بازیگران فیلم بیان کرد: خیلی خوشحالم که بعد از پنج سال قرار است در حضور شما فیلم «تدفین» را ببینیم. من دارم پیر می‌شوم و خوشحالم که آرزو به دل نماندم و می‌توانم این فیلم را ببینم و امیدوارم که همگی با خاطره خوب سالن را ترک کنیم.

حامد طاهری یکی دیگر از بازیگران فیلم نیز ضمن تشکر از همه عوامل فیلم گفت: من از همه شما دوستان یاد گرفتم و عضو کوچکی از این گروه بودم. تشکر می‌کنم از اعتماد محمد تنابنده و دوستان، اما می‌خواهم یک تشکر ویژه داشته باشم از مادرم که در تمام این سال‌ها همواره حمایتم کرده و برایم هم پدر بوده و هم مادر.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->