در زمین دیگران خانه مکن! فیلم ایرانی برگزیده جشنواره ایروان شد گلایه مادرانه «رابعه مدنی» از سازندگان فیلم «بی بدن» آمار فروش سینماهای خراسان‌رضوی در هفته‌ گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ حمایت حوزه هنری خراسان رضوی از هنرهای عاشورایی | اجرای سوگ خوانی «اسطرلاب» در مشهد   بررسی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در «هفت» با حضور وزیر ارشاد+ زمان پخش عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه توانست پرفروش‌ترین فیلم شود «باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن اضطراب برای ما فایده دارد؟ | نگاهی به «درون و بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن جهان ساعت میلیاردی سینا مهراد سوژه شد + عکس یک حاشیه دیگر برای «گل یا پوچ» مهران مدیری «گل یا پوچ» مهران مدیری؛ احیای فرهنگ ایرانی فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال پیمان جبلی: اقدام رژیم صهیونیستی بزدلانه و ناشی از استیصال بود + ویدئو «ایلیا جستوی قهرمان» ضداسرائیلی‌ترین فیلم در حوزه کودک شبیه خوانی و بایستگی بازخوانی تجارب گذشته
سرخط خبرها

آمار فروش سینماهای خراسان‌رضوی در هفته‌ گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۲۷۱۳
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
آمار فروش سینماهای خراسان‌رضوی در هفته‌ گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی با فروش ۲۸ هزار ۶۱۷ بلیت در ۵۷۱ سانس، ۱۴ میلیارد و ۷۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۲۸ هزار ۶۱۷ بلیت در ۵۷۱ سانس، ۱۴ میلیارد و ۷۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۲۵ هزار و ۳۱۱ بلیت در ۵۶۸ سانس، ۱۳ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۱۳ هزار و ۴۲ بلیت در ۴۴۷ سانس، ۶ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۲ هزار و ۷۳۵ بلیت در ۱۷۹ سانس، یک میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است.

۵. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۲ هزار و ۶۶۷ بلیت در ۱۶۰ سانس، یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی ساعت ۶ صبح به کارگردانی مهران مدیری، با فروش ۲ هزار و ۴۸ بلیت در ۱۴۸ سانس، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۲ هزار و ۱۳۹ بلیت در ۹۳ سانس، یک میلیارد و ۱۵۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۱ هزار و ۵۵۱ بلیت در ۸۸ سانس، ۷۲۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش ۶۵۲ بلیت در ۳۵ سانس، ۳۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۶۳۶ بلیت در ۴۱ سانس، ۲۷۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۲۸۴ بلیت در ۴۱ سانس، ۲۱۴ میلیون ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۳۱۷ بلیت در ۲۴ سانس، ۱۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، با فروش ۷۲ بلیت در ۱۸ سانس، ۳۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است

۱۴. فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به کارگردانی علی صمدی با فروش ۱۳ بلیت در ۴ سانس، ۶ میلیون ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۱ بلیت در ۱ سانس، ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->