وبگاه آذربایجانی، «خالد مشعل» را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس معرفی کرد ظریف: اصرار هم‌میهنان باعث شد در دولت مسئولیت بگیرم گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره استقرار نظامی جدید برای دفاع از تل‌آویو رسانه‌های عبری: ایران پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد اینستاگرام در ترکیه به دلیل سانسور پیام‌های تسلیت شهادت هنیه مسدود شد وداع همسر شهید اسماعیل هنیه با پیکر او + فیلم واشنگتن پست: ۱۲ ناو آمریکایی در خاورمیانه مستقر شدند عارف راهی قطر شد + فیلم جان کربی: ایران هم توان و هم اراده حمله به اسرائیل را دارد سید حسن نصرالله از سوی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید شد ۱۸ پرواز به تل آویو در روز پنج شنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) لغو شد حمله موشکی گسترده به سرزمین‌های تحت اشغال صهیونیست‌ها+فیلم جزئیات تازه در مورد عملیات ترور شهید اسماعیل هنیه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) علی باقری: ایران از حق ذاتی خود برای مجازات صهیونیست‌ها نخواهد گذشت محمد جعفر قائم پناه، معاون امور اجرایی رئیس جمهور پزشکیان کیست؟ بیوگرافی+سوابق مسئولیت محمد جواد ظریف در دولت چهاردهم مشخص شد سیدحسن نصرالله: لحن بیانیه رهبر انقلاب درباره ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری محکم‌تر بود آبروی جبهه مقاومت رفت! از آغاز جنگ غزه تاکنون آمریکا ۱۱ میلیارد دلار تجهیزات نظامی به اسرائیل داده است باقری کنی به سران نهاد‌های بین‌المللی درباره ترور شهید هنیه نامه نوشت رئیس جمهور روز ملی «سوئیس» را به رئیس جمهور این کشور تبریک گفت
سرخط خبرها

سید حسن نصرالله از سوی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید شد

  • کد خبر: ۲۴۲۵۹۰
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
سید حسن نصرالله از سوی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید شد
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی دبیر کل حزب الله لبنان را تهدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مقامات صهیونیست به شدت خواهان تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه به منظور کشیدن پای آمریکا به این منطقه هستند. از این رو، تعجبی ندارد که این رژیم اقدام به ترور مقامات ارشد حزب الله و حماس در بیروت و تهران می‌کند.

بر این اساس، یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اقدام به تهدید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان کرد.

کاتز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: حسن نصرالله؛ پیش از آنکه بهای سنگینی بپردازی رجزخوانی، تهدید و نفرت پراکنی درباره اسرائیل را متوقف کند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به وحشتی که شمال سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته و ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست را از مناطق مرزی با لبنان آواره کرده است، خاطر نشان کرد: ما با قدرت کامل برای بازگرداندن امنیت به ساکنان مناطق همجوار با لبنان اقدام خواهیم کرد.

این مقام صهیونیست در پیام خود تصویری از سید حسن نصرالله را در کنار یکی از رهبران ترور شده حزب الله منتشر کرد.

اقدامات صهیونیست‌ها در ترور رهبران حماس و حزب الله با خشم محور مقاومت همرا بوده است به طوری که آنها تل آویو را تهدید بر گرفتن انتقام سخت کرده‌اند.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای روز جمعه را در راستای محکومیت ترور اسماعیل هنیه، روز خشم اعلام کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->