جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد مرحله نهایی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت نفت ایران در مشهد برگزار شد همه چیز درباره زندگی و زمانه شهید اسماعیل هنیه تغذیه کودک در احادیث اهل‌بیت (ع) بررسی جایگاه مقام شهید در دین اسلام فرمانده سپاه پاسداران شهادت «میلاد بیدی»، مستشار ایرانی، در بیروت را تسلیت گفت جزئیاتی کاربردی برای راهیان پیاده‌روی اربعین سردار غیاثی: بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد آیت الله مکارم شیرازی: نیروهای نظامی مقتدر ایران، دشمن را به اشد مجازات برسانند برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی  حاجی،  حواسش به همه چیز بود! ولی لطفا بشود... اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» در مشهد برگزار شد درباره تاریخچه عصا‌های نقره‌ای دربانیِ حرم‌رضوی | جایگاه طلایی عصای نقره‌ای عواقب ترک واجب فراموش‌شده بررسی راهبرد امام سجاد(ع) در رهبری امت حرم مطهر رضوی سوگوار شهادت سَیِّدُالسّاجِدین(ع) جشنواره ملی «فانوس» برگزیدگان استانی خود را شناخت | فرهنگ ایثار و شهادت مصداق فرهنگ و سیره رضوی است طرح فرهنگی «از مبدا تا مبدا» ویژه زائران پیاده دهه آخر صفر اجرا خواهد شد دل‌بستگی امام حسین (ع)
سرخط خبرها

جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد

  • کد خبر: ۲۴۲۶۱۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد
فعال قرآنی و منتخب مسابقات قرآن، نقش جامعه قرآنی را در جهاد تبیین و در حمایت از مظلومین به ویژه مردم غزه، مهم دانست.

الهام اسمایلی _ شهرآرانیوز، جواد باباخانی در حاشیه برگزاری بیست‌وهفتمین مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، با بیان مزین‌شدن این دوره از مسابقات به شهدای غزه گفت: جشنواره قرآنی تنها یک مسابقه نیست، بلکه فرصتی برای تعهد به اصول و آموزه‌های دینی و انسانی و ارتقای نقش جامعه قرآنی در حمایت از مظلومین و مقابله با ظلم است. این رویداد با هدف تقویت ارزش‌های دینی و انسانی و تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال جشنواره فرصتی برای بازنگری در حمایت از مظلومین و تعمق در آموزه‌های قرآن کریم است.

این فعال قرآنی با اشاره به ایام اربعین و اهمیت عمل به آموزه‌های امام‌حسین(ع)، افزود: به عنوان یک شیعه واقعی، باید ندای مظلومین را بشنویم و دربرابر ظلم سکوت نکنیم. شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» باید برای ما الگو باشد. اگر به این شعار عمل کنیم، باید در عمل نیز به کمک مظلومین بشتابیم و در عرصه‌های مختلف ازجمله گفتار و عمل، پیشگام باشیم.

وی تصریح کرد: جامعه قرآنی با نور هدایت قرآن منور شده است و انتظار می‌رود که این جامعه در عرصه عمل و گفتار پیش‌رو و پیش‌قدم باشد. کسانی که در عرصه قرآن فعالیت می‌کنند، باید در جهاد تبیین و روشنگری، راه‌های درست را به دیگران نشان دهند و در حمایت از مظلومین نقش مؤثری ایفا کنند.

باباخانی در پایان، تأکید کرد: این جشنواره تنها یک مسابقه نیست، بلکه فرصتی برای تعهد به اصول و آموزه‌های دینی و انسانی و برای ارتقای نقش جامعه قرآنی در حمایت از مظلومین و مقابله با ظلم است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->