مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی کشور توکلیان نماینده هند در پاریس! برزای - مس، نهایی شد یامگا از لیست استقلال خارج می‌شود امید استقلال به آماده شدن ورزشگاه آزادی زیلیکیچ معادلات جواد نکونام را به هم زد آغاز رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی کشور در مشهد از فردا (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + ویدیو رضایی: قزاقستان حریف تدارکاتی خوبی است مدافع النصر به دنبال فرار از فوتبال عربستان ضرب الاجل بارسلونا برای نیکو ویلیامز فیلم عجیب نیکبخت در عرصه مدلینگ! تراکتور - پرسپولیس؛ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و رئال مادرید | ال کلاسیکو در ایالات متحده مصدومیت کاپیتان پرسپولیس آغاز لیگ را از او گرفت مربی استقلال از این تیم کنار گذاشته شد پرسپولیس برای چند بازیکن سر کیسه را شل کرد پرسپولیس - گندوز، مشروط شد کار سخت یک استقلالی برای ملی‌پوش شدن مهدی عبدی در رادار تراکتور نتیجه و ویدئو بازی حسن تفتیان در دوومیدانی مقدماتی المپیک پاریس (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) | وداع تفتیان با المپیک سرمربی لیگ برتری با اسپانسر انتخاب شد!
سرخط خبرها

ضرب الاجل بارسلونا برای نیکو ویلیامز

  • کد خبر: ۲۴۲۸۱۳
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
ضرب الاجل بارسلونا برای نیکو ویلیامز
بارسایی‌ها از تعلل وینگر بیلبائو برای پاسخ دادن به پیشنهاد آنها خسته شده‌اند و به همین دلیل برای او ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه رادیوکادناسر اسپانیا گزارش داد؛ پس از انتشار خبر‌هایی مبنی بر کمرنگ شده امید باشگاه بارسلونا به جذب نیکو ویلیامز، اکنون باشگاه کاتالان تصمیم گرفته برای وینگر اسپانیایی ضرب‌الاجلی تعیین کند تا بیشتر از این برای دریافت پاسخ از او منتظر نماند.

ویلیامز ۲۲ ساله که یکی از بهترین‌های تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بود، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی است، اما او هنوز پاسخی به کاتالان‌ها نداده و حتی برخی منابع از تصمیم او برای ماندن در سن‌مامس برای یک سال دیگر خبر داده‌اند.

بارسلونا تلاش خود برای خرید ویلیامز را از مدتی قبل آغاز کرد، اما با خودداری بازیکن از ارائه پاسخ، تمرکز آبی‌و‌اناری‌ها معطوف جذب دنی اولمو شده است. با این حال کاتالان‌ها هنوز نیم‌نگاهی به وضعیت بازیکن بیلبائو دارند و به او تا ۱۲ آگوست (۴ روز دیگر) مهلت داده‌اند که به پیشنهادشان پاسخ دهد.

گفته می‌شود یکی از نگرانی‌های ویلیامز تجربه اتفاقی شبیه به آنچه برای ژول کونده رخ داد، می‌باشد؛ اینکه به دلیل قوانین لالیگا بارسا نتواند نام او را ثبت کند. در این باره بارسلونا به ویلیامز و مدیربرنامه‌های او اطلاع داده که هم از پس پرداخت هزینه خرید او برمی‌آید و هم مشکلی برای ثبت (رجیستر) نام او وجود نخواهد داشت؛ بنابراین همه چیز به نظر خود بازیکن بستگی خواهد داشت.

در همین حال نشریه اسپورت نیز گزارش داد که ویلیامز اخیراً پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده است. پاریسی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ویلیامز در بیلبائو خواهد ماند، اما بارسلونا همچنان امیدوار و در تلاش برای جذب بازیکن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->